خبر روز - آرشیو

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در دانشکده ادبیات

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در دانشکده ادبیات گالری

به گزارش روابط عمومی، روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) با هدف بزرگداشت روز دختر و تکریم دختران دانشجو با حضور هیئت رئیسه دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی، اساتید و دانشجویان در سالن شهید مطهری دانشکده برگزار شد. مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز شد و سپس آقای دکتر محسن حبیبی رئیس دانشکده طی سخنانی این روز فرخنده را تبریک گفتند و توضیحاتی را درباره نحوه برگزاری مراسم ارایه دادند. در ادامه اساتید و دانشجویان از گروه‌های مختلف آموزشی به زبان‌های مختلف خارجی در خصوص روز دختر سخنرانی نمودند. در خلال مراسم، برنامه های مفرحی نظیر پخش کلیپ، مولودی خوانی و قرعه کشی و اهدای جوایز انجام شد.

ادامه مطلب
برگزاری کارگاه مسیر رشد و بلوغ شخصیت

برگزاری کارگاه مسیر رشد و بلوغ شخصیت گالری

به مناسبت هفته سرآمدی آموزش روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، کارگاه مسیر رشد و بلوغ شخصیت ویژه کارکنان در سالن شهید مطهری دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی برگزار گردید.

ادامه مطلب
جلسه شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده ادبیات

جلسه شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده ادبیات گالری

جلسه شورای آموزشی-پژوهشی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی در هفته سرآمدی آموزش با هدف بررسی وضعیت اجرای آزمون جامع مقطع دکتری و استماع نظرات و پیشنهادات اصلاحی در این زمینه با حضور هیئت رئیسه، مدیران محترم گروه‌های آموزشی و اساتید منتخب از گروه‌های آموزشی روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن شهید مطهری برگزار گردید و حاضرین در خصوص لزوم تغییرات در شیوه اجرای آزمون جامع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ادامه مطلب