اسمعیل علی سلیمی
فعالیتها
-
نمود صدای نویسنده در مقالات پژوهشی زبان شناسی کاربردی : یک مطالعه ترازمانی ، میان فرهنگی و پیکره محور
-استاد راهنما
-
بازیابی جام مقدس : کاوش سواد انتقادی در شیوه های آموزش انتقادی مربیان در کلاس های دیجیتال زبان انگلیسی در ایران
-استاد راهنما
-
کارآمدی مدل کلاس وارونه بر روی تفکر نقادانه خود آموزی وتعهد زبان آموزان ایرانی در سطح متوسط بررسی ادراک معلمان و زبان آموزان
-استاد راهنما
-
هویت مشترک پویا وهم افزای زبان آموزان دربافتهای تلفیقیوابزاری آموزش زبان
-استاد راهنما
-
آموزش معکوس انگلیسی برای اهداف ویژه : حاشیه نویسی رمزگردانی شده در مقابل حاشیه نویسی زبان دوم و تاثیر آنها بر یادگیری و یادسپاری لغات دانشجویان انگلیسی برای اهداف ویژه
-استاد راهنما
-
تاثیر برنامه های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی وسنتی مراکز آموزشی معلم برتوانمند سازی معلمان زبان انگلیسی ایرانی
-استاد راهنما
-
مدل آنالماتیک:آموزش ژانر-محور از طریق واقعیت مجازی افزوده برای آموزش توانایی نوشتار بعنوان کوششی برای دانشگاه نسل چهارم
-استاد راهنما
-
پرورش مولفه های چند فرهنگی درتربیت مدرس زبان انگلیسی در ایران از دیدگاه معلمان بخش خصوصی ودولتی: بررسی عمیق اختلاف نظرهای بالقوه
-استاد راهنما
-
به کاربستن یادگیری تحولی از طریق نگارش خلاق در محیط یادگیری انگلیسی بعنوان زبان خارجی پیوند الفاظ و واژگان به مفاهیم جهان هستی
-استاد راهنما
-
آموزش شخصیت درامدی بر اموزش اجتماعی احساسی معلمین ونگرش آنها در محیط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
-استاد راهنما
-
ترویج آموزش دیجیتال انتقادی در بافت های متداول آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی : سهم تکنولوژی به عنوان ابزاری با قابلیت تغییر در دوره های آنلاین
-استاد راهنما
-
آینده های آموزش زبان انگلیسی: ترندها تکنولوژی ها نوآوری های نوظهور دگرگون کننده وتاثیرات وکاربردهای آنها بر نظام آموزش زبان انگلیسی ایران تا سال ۲۰۳۰
-استاد راهنما
-
اخلاق حرفه ای در آموزش زبان انگلیسی :تاثیر برنامه درسی پنهان در آموزش اخلاق حرفه ای از منظر دانشجویان واساتید آموزش زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
Politeness/Impoliteness Enacted in Language Classrooms: From Metapragmatic Negotiation in Twitter Conflicts to Classroom Instruction by the English Language Teacher
-استاد راهنما
-
تاثیر بازخورد اصلاحی بازگویی و فرازبانی بر مهارت شفاهی زبان آموزان زبان انگلیسی با هوش زبانی و ریاضیاتی
-استاد راهنما
-
آموزش مبتنی بر طرح مسئله و تاثیر آن بر آگاهی انتقادی و تفکر انتقادی در آموزش دانشجویان زبان خارجی به صو.رت برخط
-استاد راهنما
-
برنامه های آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده مجازی درمقابل دوره تربیت مدرس سنتی: تاثیر آنها بر دانش فناوری محتوا و روش آموزش معلمان وتوسعه حرفه ای آنها
-استاد راهنما
-
اصالت ، از نظریه تا عمل: توسعه یک آموزش عملی و تحلیلی برای مهارت های تولیدی و تفکر انتقادی
-استاد راهنما
-
بینش و دانش محتوایی تدریس معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در تدریس مهارت خواندن و درک مفاهیم
-استاد راهنما
-
مطالعه ترازمانی نمادهای گفتمانی (عبارات نمایانگر تردید و یقین ) در بخش های چکیده و روش تحقیق مقالات رشته ی زبان شناسی کاربردی
-استاد راهنما
-
تحلیل آموزش سایه ای و بازتاب نابرابری در دبیرستان های دولتی دخترانه و پسرانه ی ایران تاثیر عوامل احتماعی فرهنگی و اقتصادی
-استاد راهنما
-
تجزیه و تحلیل پیکره ای انگلیسی تخصصی مهندسی برق بر مبنای لغات و اصطلاحات
-استاد راهنما
-
تغییر هویت فردی و اجتماعی زبان اموزان زبان های عربی و فرانسوی و چینی در مقایسه با زبان اموزان انگلیسی در ایران
-استاد راهنما
-
ایجاد فضای ساخت دانش برای زبان آموزان دو زبانه در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: توسعه آموزش مبتنی بر ترازبانگی در کلاس های درس نوشتار علمی و درک مطلب
-استاد راهنما
-
تأثیر متقابل یادگیری زبان انگلیسی با سلامت اجتماعی فراگیران زبان انگلیسی: یک دیدگاه اجتماعی-روانی
-استاد راهنما
-
موقعیت ها و چالش های آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی برای فرهیختاران، استادان، و دانشجویان در کلاس های نگارش متون علمی: نقش جی پی تی
-استاد راهنما
-
آموزش اجرایی انتقادی: برنامه درسی طراحی شده بر مبنای تفکرات نژادپرستی و اختلاف طبقاتی با نظر به فیلم اقتباسی هری پاتر و تاثیر آن بر روی درک شنیداری و عملکرد گفتاری زبان آموزان
-استاد راهنما
-
پژوهشی بین فرهنگی وپیکره محور مبتنی بر صدای نویسنده ی نقد وبررسی های کتاب های انگلیسی...........
-استاد راهنما
-
بررسی دوجانبه عملکرد و دیدگاه معلمان زبان ایرانی نسبت به استراتژی های روش خود تنظیم گردانی از لحاظ جنسیت و سابقه تدریس
-استاد راهنما
-
نظریه ی برچسب زنی و یادگیری زبان قومیت ها : مطالعه برچسب های غیر اداری بر توانایی تعامل قوم های اقلیت و اکثریت در کلاس های آنلاین ایرانی ها
-استاد راهنما
-
بازساختگی هویتی در ارتباطات میان فرهنگی : مطالعه موردی مهاجران ایرانی در کانادا
-استاد راهنما
-
گفتمان انگیزشی-حمایتی معلمان وتاثیرات آن در اضطراب تمایل برای برقراری ارتباط..................
-استاد راهنما
-
آموزش زبان خارجی بر اساس ترازبانگی در میان مدرسین و زبان آموزان ایرانی با استفاده از مدل گارشیا: مطالعه ای بر محور ادراک
-استاد راهنما
-
تحلیل بلاغی نوشته های آکادمیک موفق در آزمون بین المللی زبان انگلیسی (آیلتس) : ساختارهای مباحثه ای و استدلال
-استاد راهنما
-
به کار بستن مهارت های تفکر انتقادی جهت بررسی خود انگیزگی ، خودمختاری و تغییرات هویت شخصی در میان فراگیران زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی : یک رویکرد اجتماعی / روانشناختی
-استاد راهنما
-
تاثیر پرایمینگ نحوی زبانی روی سطح فعالیت قشر حرکتی مغز هنگام استفاده از زبان حرکت محور / سکون محور ، مطالعه ی الکترو انسفالو گرافی
-استاد راهنما
-
خود تنظیمی عاطفی معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی:بررسی آگاهی توسعه اجزا وراهبردها
-استاد مشاور
-
هویت معلم در فضای مجازی : توسعه هویت ارزیابی معلمان تازه کار و با تجربه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از طریق کار پوشه الکترونیکی و مباحثه و بلاگ
-استاد مشاور
-
تعاملات کلاسی از طریق آموزش تکلیف محور زبان دوم : نمود شروع ، پاسخ ،و بازخورد و راهبردهای مشارکتی و تکیه گاه سازی آموزشی مدرسان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
-
کاربرد بستر فنآوری(تکنولوژی) محور جهت آموزش مهارت نوشتاری خود تنظیم در چکیده نویسی مقالات تحقیقی دربافت انگلیسی .....
-استاد مشاور
-
تاثیر بکارگیری کوپایلوت بر روان نویسی ، دقت ، خودکارآمدی و درک فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران
-استاد مشاور
-
معضل اصالت یا تکرار در پایان نامه ها و رساله های زبان شناسی کاربردی مطالعه ی پردازش زبانهای طبیعی و دیدگاه اساتید راهنما
-استاد مشاور
-
داستان سرایی دیجیتال و تاثیر آن بر انگیزه، روانی کلام، صحت و سواد دیجیتالی فراگیران زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
تاثیر تطبیقی مدل های آمرانه در برابر مدل های تسهیلی میانجی مجازی بر روی پیشرفت اجزای گفتار زبان دوم دانش آموزان ایرانی ، اضطراب در گفتار و خود کارآمدی در صحبت کردن
-استاد مشاور
-
دانش محتوایی آموزشی فناوری و یادگیری زبان به کمک موبایل : بررسی مراحل نگرانی ، ادراکات ، عملکرد و توسعه حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
-
مشاهدات کلاسهای بر خط و تاثیرات آنها بر شیوه های آموزشی کیفیت آموزش و توسعه حرفه ای معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
-
Representations of Phrasal Verbs Employed by English for Business Purposes Writers Considering Semantic Senses and Syntactic Patterns
-استاد مشاور
-
نویسندگی رویکردهای فلسفی وروش شناختی وموضوعات تحقیقاتی مقالات پژوهشی زبان شناسی کاربردی وضعیت کنونی وروندهای آینده
-استاد مشاور
-
سواد ارزشیابی دیجیتال کلاس محور : وضعیت کنونی و مسیرهای تغییر در دیدگاه ها و رویکرد های ارزشیابی معلمان در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
-
دانش ارزشیابی زبان: بررسی ادراک، نیازها، چالش ها، و نقش حوزه های دانشی مختلف و دوره های آموزشی توسعه ی حرفه ای معلمان ایرانی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
-
درون به بیرون: تجربه ها وتفاوت های فردی از منظر طرح واره های ناسازگار اولیه چارچوب های ذهنی زبانی وهیجان های تحصیلی مثبت ومنفی فراگیران انگلیسی بعنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
-
تربیت معلم اندیشه ورزانه ی فرایند محور در لحظات دشوار حین تدریس از طریق نقش آفرینی موقعیتی وشواهد ویدئویی وسناریو:تاثیرات آن بر تمرین های اندیشه ورزانه ومراقبتی معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی وتوسعه حرفه ای ایشان
-استاد مشاور
-
هوش مصنوعی و تهیه محتوا جهت تولید پادپخش (پادکست) دستورزبان: مطالعه مقایسه ای چت جی پی تی و گوگل بارد در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
-
مقاومت دانش آموزان در کلاس نسبت به یادگیری انگلیسی بعنوان یک زبان خارجی..................
-استاد مشاور
-
بکارگیری ربات مکالمه محور متنی برای آموزش فردی: افزایش توانش منظورشناسی از طریق ارزیابی پویای رایانه ای در بافت آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
-
تاثیرات شرایط آمادگی برای انجام تکلیف وماهیت تکلیف : بررسی اجرای تکلیف توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان دوم از منظر رویکردهای روانشناسی زبان و سرمایه گذاری شخصی
-استاد مشاور
-
سرسختی فراگیران زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی در یادگیری زبان و خود-راهنماهای آینده: رویکردی پیشگویانه
-استاد مشاور
-
یادگیری الکترونیکی ناهمزمان تاثیر آن بر غرقگی در یادگیری و ساماندهی هیجانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
-
تجزیه و تحلیل ژانر نگارش انتقادی با تاکید بر نقد کتاب
-استاد مشاور
-
تحلیل مقابله ای پیکره محور موضع نویسنده در علوم نرم بر مبنای هویت نویسنده ، بومی بودن و جنسیت
-استاد مشاور
-
تحلیل چندبعدی شکل گیری هویت مدرسان زبان در محیط انگلیسی به عنوان زبان خارجی افغانستان : جستاری کیفی از منظر جوامع کاری فرضی ، سرمایه گذاری فردی و سرمایه اجتماعی -فرهنگی
-استاد مشاور
-
انگلیسی برای اهداف پژوهشی در جوامع غیر انگلیسی زبان : نگرش ها ، برداشت ها وچالش های پژوهشگران باسابقه و مبتدی
-استاد مشاور
-
مشارکت کاری معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و ارتباط آن با روحیه و رضایت شغلی آنها درکلاس های برخط انگلیسی : ادراکات ، علل و راه حل ها
-استاد مشاور
-
بکارگیری پداگوژی انتقادی عملیاتی در اموزش زبان انکلیسی اصول کاربردها و ادراکات معلمان و زبان اموزان
-استاد مشاور
-
شفافیت در منظورشناسی زبان از دیدگاه آداب و رسوم در کتابهای جهانی آموزش زبان انگلیسی: با تمرکز بر ادراک معلمان زبان
-استاد مشاور
-
پژوهش قوم (فرهنگ) نگاری روایتی از رویکردی پروژه -محور در دوره آموزشی برخط نگارش (متون) علمی - تحصیلی انگلیسی
-استاد مشاور
-
الگوی رفتاری دیسک زبان آموزان ایرانی و ترجیحات آنها برای تصحیح خطا: مشارکت در بکارگیری راهکار های اصلاح خطا
-استاد مشاور
-
تاثیر بازی های نقش آفرینی و رومیزی بر یادگیری مهارتهای گفتاری واژگانی و تمایل به برقراری ارتباط در زبان آموزان زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
اثربخشی رویکرد تعاملی به ارزیابی پویا در ارتقا توانش تعاملی: الگوهای تعامل ، ادراک و تمایل به برقراری ارتباط دریادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
-
بررسی تکنیک های تئاتر برای صدا و تاثیر آنها بر لهجه صحیح زبان آموزان ایرانی
-استاد مشاور
-
آموزش منظور شناسی رسانه محور و تاثیر آن بر درک و تولید کنش گفتاری پوزش و توجیه پذیری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
تحلیل هویت زنان براساس تئوری انتقادی در کتب درسی زبان خارجی انگلیسی محلی و جهانی :رویکرد میان فرهنگی
-استاد مشاور
-
بازی دیجیتال در پلتفرمهای آنالین: تأثیر آن بر انگیزه و یادگیری واژگان/گرامر زبانآموزان انگلیسی
-استاد مشاور
-
ارتقا توانمندی مکالمه فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی مطالعه تطبیقی اپلیکیشن های یادگیری زبان مبتنی بر هوش مصنوعی و پلتفرم های تعاملی شبکه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
یادگیری زبان با کمک تلفن همراه، بافت یادگیری معکوس فناوری تقویت شده با گرایش هوش مصنوعی: تاثیر بر امید و اضطراب زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
-
تاثیر ارزشیابی یادگیری محور بر نوشتار استدلالی زبان آموزان اندیشه ورز در مقابل زبان آموزان تکانشی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تکالیف ارزشیابی ، میزان مشارکت، ادراک، و بازخورد
-استاد داور
-
راهکارهای ارزشیابی تکوینی مبتنی بر شبکه و مبتنی بر غیر شبکه و تاثیر آنها بر خود – باز خورد گرایی و عملکرد نوشتاری یادگیرندگان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد داور
-
به کارگیری آموزش کاربردی انتقادی در انگلیسی با اهداف چاپ مقالات پژوهشی برای مدرسان انگلیسی با اهداف تحصیلی در ایران ادراکات روشها و چالشها و راهکارهای چاپ مقالات
-استاد داور
-
ابزارهای کنفرانس تصویری و مزایا و معایب آنها: ادراک معلم ها و دانش آموزان نسبت به سامانه زوم
-استاد داور
-
آگاهی نسبت به گونه ی کلام و مهارت چکیده نویسی در دانشجویان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی : تاثیر بازخورد تصحیحی صریح و غیر صریح
-استاد داور
-
تضمین کیفیت نوشتار در تکلیف دوم بخش نگارش آیلتس آکادمیک : بازنمایی و تاثیر تنوع واژگانی ، پیچیدگی واژگانی و درستی همایندها
-استاد داور
-
کمالگرایی و فرسودگی تحصیلی: مطالعه موردی جنبه های کمتر مطالعه شده ی فنآوری، فرهنگ و تاثیر آنها بر فراگیران انگلیسی بعنوان زبان خارجی
-استاد داور
-
دلزدگی حالتی و راهبردهای مقابله ای معلمان ایرانی تازه کار و باتجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در کلاس های برخط : تاثیرات بر خودکارامدی معلمان
-استاد داور
-
بهزیستی روانی و بهره وری فردی در دانشجویان مقطع کارشناسی رشته زبان انگلیسی: ارزیابی مدل و طراحی پرسشنامه
-استاد داور