زری سعیدی طلب
فعالیتها
-
بارشناختی بسترهای الکترونیکی یادگیری زبان انگلیسی و خودارزیابی کاربران و فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تمرین خواندن و درک مطلب : باورها و چالش ها
-استاد راهنما
-
کاربرد مودل(سامانه مدیریت یادگیری) در آموزش ترکیبی زبان انگلیسی عمومی: تاثیر آن بر چارچوب ذهنی و خود مختاری دانش آموزان و عناصر تشکیل دهنده فرسودگی معلم
-استاد راهنما
-
فضای بینافرهنگی در آموزش زبان : شناخت و برنامه های سیاستگذاران ، تجانس بین شناخت و تدریس معلمان ، و تامل مشارکتی برای ایجاد آگاهی بینافرهنگ
-استاد راهنما
-
ازیابی کیفیت عملکرد معلم زبان دوم : باورها و معیارهای معلمان بومی و غیر بومی مبتدی و با تجربه
-استاد راهنما
-
کنکاشی خود(قوم)نگارانه از تاثیر سلامت روان وتعلل ورزی بر عملکرد تحصیلی: مطالعه موردی در حوزه آموزش زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
classroom assessment literacy: its status in EFL teacher education programs and sociocultural approach zo its development
-استاد راهنما
-
ارزشیابی زبان انگلیسی به عنوان زبان میانجی در آزمون های سرنوشت سازو آزمون هایی با تاثیرگذاری پایین :بررسی دیدگاههای سیاست گذاران،معلمان ومتخصصان آموزش زبان در مورد ارزیابی دامنه ها،ابعاد،چارچوب های مختلف نمره دهی و جهت گیری های آینده
-استاد راهنما
-
هویت مذهبی معلمان زبان انگلیسی : عناصر بنیادی ، نحوه بروز و پویایی تدریجی و راهبردهای حل تعارضات هویتی
-استاد راهنما
-
بازخورد غیر همزمان انلاین همکلاسی های آموزش دیده و آموزش ندیده وپویایی در توانایی گفتار زبان آموزن به عنوان زبان خارجی : پیچیدگی ، صحت و روایی کلام
-استاد راهنما
-
تهیه و تدوین محتوای آموزشی مهارت خواندن زبان فارسی بر اساس متون کهن فارسی
-استاد راهنما
-
کاربرد بستر فنآوری(تکنولوژی) محور جهت آموزش مهارت نوشتاری خود تنظیم در چکیده نویسی مقالات تحقیقی دربافت انگلیسی .....
-استاد راهنما
-
داستان سرایی دیجیتال و تاثیر آن بر انگیزه، روانی کلام، صحت و سواد دیجیتالی فراگیران زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
هویت ملی و هویت مدرن فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی وکنکاشی در مطابقت آنها در ارتباط با انگیزه ی فراگیری زبان دوم
-استاد راهنما
-
اثر بخشی تکنیک های یادگیری برخط / آنلاین بر توانش نگارش رایانامه یا ایمیل در فراگیران انگلیسی برای اهداف ویژه
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر یادگیری مجازی بر روی فراگیری واژگان زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی : بکارگیری پلتفرم های خودکار و غیر خودکار
-استاد راهنما
-
کاستن فاصله بین خود واقعی و خود بایسته..................
-استاد راهنما
-
نرم افزار انت کانک وتجزیه وتحلیل مقایسه ای حرکت ژانری واژگان تقویت کننده............
-استاد راهنما
-
بررسی برنامه های درسی انگلیسی برای اهداف شغلی وحرفه ای در دوره های آموزشی دانشگاههای پزشکی و پیراپزشکی : سود مندی وکار آمدی
-استاد راهنما
-
یادگیری زبان به کمک تلفن همراه ( مال ) وخودتنظیمی داوطلبان آیلتس : مطالعه ای مبتنی بر روش تحقیق آمیخته ی بسندگی زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
بکارگیری بریده های کوتاه (کلیپ) فیلم جهت یادگیری خرد (مایکرو) تلفظ در بافت انگلیسی بعنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
ذهنیت مدرسان زبان انگلیسی در مورد خلاقیت: بررسی همبستگی آن با سبک های آموزش، احساسات، و رضایت شغلی معلمان در محیط انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
راهبردهای فراشناختی درآموزش از راه دور انگلیسی به عنوان زبان خارجی..........
-استاد راهنما
-
گفتمان کلاس های آنلاین بزرگسالان: بررسی کدگزینی معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
درون به بیرون: تجربه ها وتفاوت های فردی از منظر طرح واره های ناسازگار اولیه چارچوب های ذهنی زبانی وهیجان های تحصیلی مثبت ومنفی فراگیران انگلیسی بعنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
هوش مصنوعی و تهیه محتوا جهت تولید پادپخش (پادکست) دستورزبان: مطالعه مقایسه ای چت جی پی تی و گوگل بارد در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
بکارگیری ربات مکالمه محور متنی برای آموزش فردی: افزایش توانش منظورشناسی از طریق ارزیابی پویای رایانه ای در بافت آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
رویکرد هوش مصنوعی وکاربرد آن در ارزیابی خوانش پذیری متن : کنکاشی در کتاب های آموزشی انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
پژوهش قوم (فرهنگ) نگاری روایتی از رویکردی پروژه -محور در دوره آموزشی برخط نگارش (متون) علمی - تحصیلی انگلیسی
-استاد راهنما
-
تدریس بر اساس روشهای مبتنی بر مغز تاثیر بر یادگیری کلمات دیدگاه به آموزش زان و اضطراب در کلاس
-استاد راهنما
-
کمالگرایی و فرسودگی تحصیلی: مطالعه موردی جنبه های کمتر مطالعه شده ی فنآوری، فرهنگ و تاثیر آنها بر فراگیران انگلیسی بعنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری در فارسی آموزان غیر ایرانی
-استاد راهنما
-
سلطه فرهنگی: بررسی دقیق سبک (ژانر) ادبی داستان در بسترهای برخط (پلتفرم های آنلاین) آموزش زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر پادکست های داستانی بر مهارت صحبت کردن فارسی اموزان غیرایرانی
-استاد راهنما
-
به کارگیری تکنیک مباحثه گروهی آنلاین دریک دوره آموزشی غیر همزمان مکالمه انگلیسی : کاوشی در اعتماد به نفس در گفتار و عملکرد کلامی
-استاد راهنما
-
طراحی تدوین وآموزش محتوی گردشگری فرهنگی به غیر فارسی زبانان با استفاده از نرم افزار چند رسا نه ای
-استاد راهنما
-
تکنیک برنامه ریزی عصب شناختی زبانی وکاربرد آندر برطرف نمودن اثرات برچسب زنی منفی در بستر یادگیری انگلیسی
-استاد راهنما
-
تکنیک سایه زنی و کاربرد بستر تبدیل متن به گفتار: تاثیر آنها بر روان بودن گفتار فراگیران زبان انگلیسی در کلاس مبتنی بر روش یادگیری معکوس
-استاد راهنما
-
ارزیابی شناختی زبان وکنکاشی در آزمون واژگان از طریق پردازش اسکن الکتریکی مغز ( ای ای جی ) تاثیر شخصیت و ضریب هوشی /عاطفی زبان آموزان انگلیسی
-استاد راهنما
-
بازی دیجیتال در پلتفرمهای آنالین: تأثیر آن بر انگیزه و یادگیری واژگان/گرامر زبانآموزان انگلیسی
-استاد راهنما
-
بهزیستی روانی و بهره وری فردی در دانشجویان مقطع کارشناسی رشته زبان انگلیسی: ارزیابی مدل و طراحی پرسشنامه
-استاد راهنما
-
فعل های مرکب از منظر علوم شناختی وعملکرد مغز در فارسی آموزان غیرفارسی زبان
-استاد راهنما
-
طراحی آزمون رایانه ای انطباقی تعیین سطح مولفه های دستور و واژگان زبان فارسی: کنکاشی در نگرش، عملکرد، و اضطراب زبان آموزان غیرفارسی زبانان
-استاد راهنما
-
بازنمودن نمادهای فرهنگی از طریق آموزش ضرب المثل با استفاده از روش داستان گویی به غیرفارسی زبانان
-استاد راهنما
-
واقعیت افزوده وکاربرد آن در فراگیری دستور زبان انگلیسی : کنکاشی در تجربه دلزدگی زبان آموزان و سبک های یادگیری آن ها
-استاد راهنما
-
یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال موبایل محور به عنوان منبع درونداد آموزشی و تاثیر آن بر فراگیری رویدادهای حرکتی زبان آموزان زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
فضاهای( پلتفرم های )آموزشی الکترونیکی جهت استفاده یادگیرندگان زبان انگلیسی در مهارت نوشتاری مشارکتی: ظرفیت استفاده از رویکرد اجتماعی - فرهنگی و یگاتسکی
-استاد راهنما
-
بررسی میزان درک زبان اموزان و معلمان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد راهنما
-
اسکن مغزی از طریق الکتروانسفالوگرافی (ای ای جی): بررسی تاثیر حالات احساسی فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بر الگوهای ای ای جی مغز آن ها حین پردازش/ درک جمله
-استاد راهنما
-
یادگیری زبان با کمک تلفن همراه، بافت یادگیری معکوس فناوری تقویت شده با گرایش هوش مصنوعی: تاثیر بر امید و اضطراب زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
متغیر عصب شناختی و نقشه برداری مغز در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی : تأثیر کیفیت خواب فراگیران بر اضطراب امتحان و ارتباط آن با سطح مهارت زبانی آنها
-استاد راهنما
-
رویکرد معکوس در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر اساس چارچوب های شناختی و اجتماعی فرهنگی: نگاهی پسا پدیدارشناسانه
-استاد راهنما
-
هویت محلی و جهانی،انگیزه یادگیری زبان دوم ، و جامعه زبانی فرضی زبان آموزان در بافت انگلیسی به عنوان زبان بین المللی
-استاد مشاور
-
فراتحلیلی از یادگیری مشارکتی و تاثیر آن بر موفقیت فراگیران غیر انگلیسی زبان در مهارت های ادراکی ، تولیدی و خرده مهارت های زبانی
-استاد مشاور
-
توانش ارتباطی فراگیران زبان انگلیسی بررسی ساختار ورشد تکوینی(میکروژنتیکی) خرد آن بر اساس جنسیت و تجربه یادگیری
-استاد مشاور
-
هویت واقعی وآرمانی معلمان زبان غیر بومی بررسی ناحیه رشد هویت معلمان.......
-استاد مشاور
-
در معرض انیمیشن قرار دادن یک یادگیرنده ی نوجوان زبان انگلیسی و تاثیر آن بر درک و بیان لحن کلام زبان آموز : یک بررسی و تحقیق موردی
-استاد مشاور
-
تاثیر برنامه های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی وسنتی مراکز آموزشی معلم برتوانمند سازی معلمان زبان انگلیسی ایرانی
-استاد مشاور
-
وجهیت و فرایند ره یاری: رویکرد نشانه معناشناسی گفتمان
-استاد مشاور
-
پرورش مولفه های چند فرهنگی درتربیت مدرس زبان انگلیسی در ایران از دیدگاه معلمان بخش خصوصی ودولتی: بررسی عمیق اختلاف نظرهای بالقوه
-استاد مشاور
-
آموزش شخصیت درامدی بر اموزش اجتماعی احساسی معلمین ونگرش آنها در محیط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
-استاد مشاور
-
کاربرد یادگیری بازی –محور رایانشی و تاثیر آن بر فراگیری تک آواهای زبان انگلیسی توسط نوجوانان ایرانی
-استاد مشاور
-
ابزارهای کنفرانس تصویری و مزایا و معایب آنها: ادراک معلم ها و دانش آموزان نسبت به سامانه زوم
-استاد مشاور
-
ترویج آموزش دیجیتال انتقادی در بافت های متداول آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی : سهم تکنولوژی به عنوان ابزاری با قابلیت تغییر در دوره های آنلاین
-استاد مشاور
-
برنامه ی کاربردی (اپلیکیشن) تلفن همراه تولیدشده ی بومی: کاربرد و تأثیر آن بر یادگیری گفتار/تلفظ زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
تاثیر ورودی چند بعدی در مقابل سطح بندی شده بر سلاست روان زبان آموزان نوجوان
-استاد مشاور
-
تأثیر متقابل یادگیری زبان انگلیسی با سلامت اجتماعی فراگیران زبان انگلیسی: یک دیدگاه اجتماعی-روانی
-استاد مشاور
-
یادگیری زبان به کمک فناوری از منظر بار شناختی(مغز): تاثیر آن (مال) بر درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
-
نظریه خودمختاری و پارامترهای انگیزشی دانش آموزان و معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خرجی : نقش سبک های تدریس و نیازهای روانی
-استاد مشاور
-
آموزش معکوس انگلیسی برای اهداف ویژه : حاشیه نویسی رمزگردانی شده در مقابل حاشیه نویسی زبان دوم و تاثیر آنها بر یادگیری و یادسپاری لغات دانشجویان انگلیسی برای اهداف ویژه
-استاد داور
-
آگاهی منظور شناسی مجازی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تاثیر جلسات مجازی تعاملی به عنوان منبع
-استاد داور
-
بررسی نگرش دانشجویان زبان انگلیسی مونث نسبت به هویت جنسیتی و نابرابری جنسیتی در محیط دانشگاهی مختلط
-استاد داور
-
تاثیرات شرایط آمادگی برای انجام تکلیف وماهیت تکلیف : بررسی اجرای تکلیف توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان دوم از منظر رویکردهای روانشناسی زبان و سرمایه گذاری شخصی
-استاد داور
-
سرمایه گذاری معلمان در تهیه و تدوین مواد آموزشی زبان انگلیسی و اثرات ادراک شده ی آن بر حرفه ای گرایی آن ها
-استاد داور
-
مطالعه ترازمانی نمادهای گفتمانی (عبارات نمایانگر تردید و یقین ) در بخش های چکیده و روش تحقیق مقالات رشته ی زبان شناسی کاربردی
-استاد داور
-
سنتز روش شناختی در شیوه گزارش در تحقیقات کمی زبان دوم : مقایسه مجلات ایرانی و بین المللی در طول یک دهه
-استاد داور
-
تحلیل هویت زنان براساس تئوری انتقادی در کتب درسی زبان خارجی انگلیسی محلی و جهانی :رویکرد میان فرهنگی
-استاد داور
-
آموزش تلفظ به کمک فناوری با تأکید بر فارسی معیار
-استاد داور
-
ارتقا توانمندی مکالمه فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی مطالعه تطبیقی اپلیکیشن های یادگیری زبان مبتنی بر هوش مصنوعی و پلتفرم های تعاملی شبکه های اجتماعی
-استاد داور