مهناز مصطفائی علائی
فعالیتها
-
هویت محلی و جهانی،انگیزه یادگیری زبان دوم ، و جامعه زبانی فرضی زبان آموزان در بافت انگلیسی به عنوان زبان بین المللی
-استاد راهنما
-
بررسی میان فرهنگی تطبیق و عدم تطبیق ادراک مدرسین و محصلین زبان انگلیسی بومی و غیر بومی از احترام-بی احترامی مدرسین نسبت به محصلین
-استاد راهنما
-
teachers academic favoritism and students waning ......
-استاد راهنما
-
تاثیر داستان گویی بر صحت و روانی مهارت صحبت کردن فارسی اموزان غیر فارسی زبان با تکیه بر حکایت های سعدی در قالب داستان های ساده ش
-استاد راهنما
-
مباحث هدایت شده توسط همکلاسی زبان آموز در مقابل مباحث هدایت شده توسط آموزگار و روانی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی :مطالعه تاثیرات ادراکات چالش ها وفرصت ها برای مشارکت یاد گیرنده در تعاملات کلاسی
-استاد راهنما
-
توانایی کاربردشناختی دیجیتال زبان آموزان در ارتباطات بینافرهنگی: آموزش استراتژی های مرتبط از طریق شبکه های اجتماعی
-استاد راهنما
-
انصاف در نمره دهی در ارزیابی کلاس های آنلاین : بررسی ادراکات و عملکرد معلم ها
-استاد راهنما
-
آگاهی منظور شناسی مجازی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تاثیر جلسات مجازی تعاملی به عنوان منبع
-استاد راهنما
-
مقاومت دانش آموزان در کلاس نسبت به یادگیری انگلیسی بعنوان یک زبان خارجی..................
-استاد راهنما
-
تاثیرات شرایط آمادگی برای انجام تکلیف وماهیت تکلیف : بررسی اجرای تکلیف توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان دوم از منظر رویکردهای روانشناسی زبان و سرمایه گذاری شخصی
-استاد راهنما
-
اجرای مجازی و غیر مجازی نقشه های ذهنی در کلاس های زبان خارجی انگلیسی : دانش دستوری و انگیزه برای یادگیری
-استاد راهنما
-
اختلال های یادگیری مبتنی بر زبان و مناسب سازی محتوای آموزشی برای دانش آموزان مبتدی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی چهارچوب انطباق محتوا بر پایه ی رویکرد اورتون-گلینگهام
-استاد راهنما
-
سرمایه گذاری معلمان در تهیه و تدوین مواد آموزشی زبان انگلیسی و اثرات ادراک شده ی آن بر حرفه ای گرایی آن ها
-استاد راهنما
-
تطابق و عدم تطابق باورها عادات و اعمال معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
مدیریت نشخوار فکری و درک خواندن و خودکارآمدی خواندن در فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز برتأثیرات ، ادراک و چالشها
-استاد راهنما
-
شفافیت در منظورشناسی زبان از دیدگاه آداب و رسوم در کتابهای جهانی آموزش زبان انگلیسی: با تمرکز بر ادراک معلمان زبان
-استاد راهنما
-
تحلیل آموزش سایه ای و بازتاب نابرابری در دبیرستان های دولتی دخترانه و پسرانه ی ایران تاثیر عوامل احتماعی فرهنگی و اقتصادی
-استاد راهنما
-
ادغام خلاقیت در کلاس های درس زبان انگلیسی : تاثیر کتاب های بین المللی آموزش زبان انگلیسی بر ظرفیت خلاق زبان آموزان
-استاد راهنما
-
آموزش فعالیت-محور و عملکرد شناختی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی:تاثیرات، ادراکات و چالش ها
-استاد راهنما
-
الگوی رفتاری دیسک زبان آموزان ایرانی و ترجیحات آنها برای تصحیح خطا: مشارکت در بکارگیری راهکار های اصلاح خطا
-استاد راهنما
-
اقلیم سازی توانایی کاربردشناسی زبان مدرسان انگلیسی بعنوان زبان خارجی به فرهنگ جهانی از طریق آموزش پیش از خدمت برخط: تأثیرات، ادراکات، و تمرین راهبردهای انطباق
-استاد راهنما
-
تاثیر اموزش های ورود محور و اموزش های تولید محور ازطریق تمرین های شناختی و ادراکی بر روی مهارت های گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
بررسی تکنیک های تئاتر برای صدا و تاثیر آنها بر لهجه صحیح زبان آموزان ایرانی
-استاد راهنما
-
آموزش منظور شناسی رسانه محور و تاثیر آن بر درک و تولید کنش گفتاری پوزش و توجیه پذیری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
تحلیل هویت زنان براساس تئوری انتقادی در کتب درسی زبان خارجی انگلیسی محلی و جهانی :رویکرد میان فرهنگی
-استاد راهنما
-
فضای بینافرهنگی در آموزش زبان : شناخت و برنامه های سیاستگذاران ، تجانس بین شناخت و تدریس معلمان ، و تامل مشارکتی برای ایجاد آگاهی بینافرهنگ
-استاد مشاور
-
بازیابی جام مقدس : کاوش سواد انتقادی در شیوه های آموزش انتقادی مربیان در کلاس های دیجیتال زبان انگلیسی در ایران
-استاد مشاور
-
کارآمدی مدل کلاس وارونه بر روی تفکر نقادانه خود آموزی وتعهد زبان آموزان ایرانی در سطح متوسط بررسی ادراک معلمان و زبان آموزان
-استاد مشاور
-
خود تنظیمی عاطفی معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی:بررسی آگاهی توسعه اجزا وراهبردها
-استاد مشاور
-
بررسی هویت فرهنگی زبان آموزان ایرانی
-استاد مشاور
-
تاثیر روش آموزش زبان تکلیف محور بر مهارت های تولیدی زبان آموزان در انگلیسی برای اهداف ویژه : ازتجزیه و تحلیل نیازها و تدریس تکلیف محور تا تجزیه و تحلیل تکلیف محور مواد آموزشی
-استاد مشاور
-
تدوین مجموعه نیازهای انگلیسی برای اهداف دانشگاهی(EAP) مبتنی برشغل دانشجویان رشته های حوزه مدیریت و اقتصاد در ایران: روشی آمیخته
-استاد مشاور
-
بررسی وایی آزمونهای بداهه و محدود به زمان نگارش با رویکرد اجتماعی - شناختی
-استاد مشاور
-
جایگاه و ساختار هویت زبان آموزان : تعامل وبلاگ محور و (باز)ساخت تدریجی هویت زبان آموزان ایرانی
-استاد مشاور
-
تاثیر ارزشیابی یادگیری محور بر نوشتار استدلالی زبان آموزان اندیشه ورز در مقابل زبان آموزان تکانشی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تکالیف ارزشیابی ، میزان مشارکت، ادراک، و بازخورد
-استاد مشاور
-
تمرین های بازتابی مربی معلمان از طریق طرح درس تدریس خرد و رخدادهای انتقادی : تاثیرات بر ادراک ، تمرین های بازتابی، و کارامدی گروهی معلمان پیش از خدمت انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
-
شناخت معلم های غیر بومی زبان انگلیسی از سنجش انتقادی زبان : سازه آن و تاثیر یک دوره تربیت معلم روی شناخت معلم ها
-استاد مشاور
-
توانش عبارت پردازی : نمودها در عملکرد نگارشی آزمون دهندگان در تکلیف دوم نگارش آزمون آیلتس ، مهارت زبانی و ادراکشان
-استاد مشاور
-
تاثیرات مشاوره تعلیمی مجازی تدریس زبان دوم از طریق ارزیابی کارپوشه مجازی بر هویت حرفه ای معلمان قبل از خدمت زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
بازخورد غیر همزمان انلاین همکلاسی های آموزش دیده و آموزش ندیده وپویایی در توانایی گفتار زبان آموزن به عنوان زبان خارجی : پیچیدگی ، صحت و روایی کلام
-استاد مشاور
-
تاثیر برنامه های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی وسنتی مراکز آموزشی معلم برتوانمند سازی معلمان زبان انگلیسی ایرانی
-استاد مشاور
-
تاثیر ارزیابی حساسیت بین فرهنگی معلمان زبان خارجی (انگلیسی) بر موفقیت حرفه ای آنها : پژوهشی ترکیبی
-استاد مشاور
-
نویسندگی رویکردهای فلسفی وروش شناختی وموضوعات تحقیقاتی مقالات پژوهشی زبان شناسی کاربردی وضعیت کنونی وروندهای آینده
-استاد مشاور
-
بازخورد اصلاحی شفاهی از طریق درون داد در مقابل برون داد در تدریس دستور فعالیت محور
-استاد مشاور
-
تربیت معلم اندیشه ورزانه ی فرایند محور در لحظات دشوار حین تدریس از طریق نقش آفرینی موقعیتی وشواهد ویدئویی وسناریو:تاثیرات آن بر تمرین های اندیشه ورزانه ومراقبتی معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی وتوسعه حرفه ای ایشان
-استاد مشاور
-
ترویج آموزش دیجیتال انتقادی در بافت های متداول آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی : سهم تکنولوژی به عنوان ابزاری با قابلیت تغییر در دوره های آنلاین
-استاد مشاور
-
اخلاق حرفه ای در آموزش زبان انگلیسی :تاثیر برنامه درسی پنهان در آموزش اخلاق حرفه ای از منظر دانشجویان واساتید آموزش زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
Politeness/Impoliteness Enacted in Language Classrooms: From Metapragmatic Negotiation in Twitter Conflicts to Classroom Instruction by the English Language Teacher
-استاد مشاور
-
برنامه های آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده مجازی درمقابل دوره تربیت مدرس سنتی: تاثیر آنها بر دانش فناوری محتوا و روش آموزش معلمان وتوسعه حرفه ای آنها
-استاد مشاور
-
بررسی دیدگاه و مشغولیت دانش آموزان در ارتباط با آموزش مجازی کتب ویژن دوره متوسطه دوم
-استاد مشاور
-
تاثیر مدل امفتیکس بر مهارت نوشتار زبان آموزان زبان های بیگانه و دیدگاه آنها
-استاد مشاور
-
بررسی نگارش وعملکرد معلمان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به تدریس انتقادی
-استاد مشاور
-
: آگاهی وتولید طرح واره های منظورشناسانه فرهنگی در فراگیران ایرانی زبان انگلیسی : تاثیر آموزش صریح در مقابل ضمنی
-استاد مشاور
-
ایجاد فضای ساخت دانش برای زبان آموزان دو زبانه در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: توسعه آموزش مبتنی بر ترازبانگی در کلاس های درس نوشتار علمی و درک مطلب
-استاد مشاور
-
الگوهای تبادل بازخورد مدرسان ایرانی انگلیسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیلی گفتمانی مبتنی برمکالمه
-استاد مشاور
-
انگلیسی برای اهداف هوانوردی : بررسی نشانگرهای ادب و راهبردهای گفتار کنش ها در کلمات هوانوردی ایران
-استاد مشاور
-
تحلیل گام های بلاغی در مجلات ایرانی و بین المللی رشته های حسابداری، مدیریت مالی و زبان شناسی کاربردی: مطالعه چکیده های مقالات علمی پژوهشی
-استاد مشاور
-
توانش زبانی میان فرعنگی انتقادی تاثیر اموزش انتقادی توانش زبانی میان فرعنگی
-استاد مشاور
-
مربیگری همتا و خودارزیابی از صحبت معلم به منظور تصمیم گیری و استدلال اموزشی : روشی برای بهبود پیشرفت حرفه ای خودراهبرانه و میانجی گرانه معلمان تازه کار زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
-
اجرای بازخورد اصلاحی شفاهی از طریق یک دوره برخط آیلتس و تاثیر آن بر ادراک ، عملکرد ، و کیفیت نوشتار آزمودنی های آزمون آزمایشی تکلیف دوم بخش نوشتار آیلتس
-استاد مشاور
-
Teacher Educators’ Feedback Practices Through Scenario-based andVideo-basedFeedback Environments: Effects on Novice and Experienced EFL Teachers’Feedback Competence
-استاد مشاور
-
بررسی چند لایه ای مهارت های فناورانه و آموزشی معلمان ایرانی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در فراهم آوردن بازخورد اصلاحی رایانه محور در دوره های آموزشی بر خط
-استاد مشاور
-
گفتمان انگیزشی-حمایتی معلمان وتاثیرات آن در اضطراب تمایل برای برقراری ارتباط..................
-استاد مشاور
-
میانجی گری شخصی سازی شده و تاثیر آن بر عملکرد نوشتار آزمودنی های ایلتس ایرانی: بررسی اشتباهات مکرر، معیار های چالش برانگیز، و راهکارهای مقابله در تکلیف دو نوشتار
-استاد مشاور
-
دلزدگی حالتی و راهبردهای مقابله ای معلمان ایرانی تازه کار و باتجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در کلاس های برخط : تاثیرات بر خودکارامدی معلمان
-استاد مشاور
-
تحلیل بلاغی نوشته های آکادمیک موفق در آزمون بین المللی زبان انگلیسی (آیلتس) : ساختارهای مباحثه ای و استدلال
-استاد مشاور
-
به کار بستن مهارت های تفکر انتقادی جهت بررسی خود انگیزگی ، خودمختاری و تغییرات هویت شخصی در میان فراگیران زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی : یک رویکرد اجتماعی / روانشناختی
-استاد مشاور
-
تکنیک سایه زنی و کاربرد بستر تبدیل متن به گفتار: تاثیر آنها بر روان بودن گفتار فراگیران زبان انگلیسی در کلاس مبتنی بر روش یادگیری معکوس
-استاد مشاور
-
بهزیستی روانی و بهره وری فردی در دانشجویان مقطع کارشناسی رشته زبان انگلیسی: ارزیابی مدل و طراحی پرسشنامه
-استاد مشاور
-
وضعیت موجود دانش محتوی آموزشی در برنامه آموزش معلمان زبان انگلیسی در ایران-ادراکات دانشجو- معلمان ومربیان تربیت معلم
-استاد داور
-
ارزشیابی زبان انگلیسی به عنوان زبان میانجی در آزمون های سرنوشت سازو آزمون هایی با تاثیرگذاری پایین :بررسی دیدگاههای سیاست گذاران،معلمان ومتخصصان آموزش زبان در مورد ارزیابی دامنه ها،ابعاد،چارچوب های مختلف نمره دهی و جهت گیری های آینده
-استاد داور
-
فراتحلیلی از یادگیری مشارکتی و تاثیر آن بر موفقیت فراگیران غیر انگلیسی زبان در مهارت های ادراکی ، تولیدی و خرده مهارت های زبانی
-استاد داور
-
توانش ارتباطی فراگیران زبان انگلیسی بررسی ساختار ورشد تکوینی(میکروژنتیکی) خرد آن بر اساس جنسیت و تجربه یادگیری
-استاد داور
-
به کاربستن یادگیری تحولی از طریق نگارش خلاق در محیط یادگیری انگلیسی بعنوان زبان خارجی پیوند الفاظ و واژگان به مفاهیم جهان هستی
-استاد داور
-
دانش محتوایی آموزشی فناوری و یادگیری زبان به کمک موبایل : بررسی مراحل نگرانی ، ادراکات ، عملکرد و توسعه حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد داور
-
اجرای دوره ارزشیابی یادگیری- محور وتاثیرات آن برادراک و عملکرد درارزشیابی یادگیری-محورمشارکت کاری وتوسعه حرفه ای معلمان ایرانی تازه کار وباتجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی دیدگاه نظریه اجتماعی فرهنگی
-استاد داور
-
آینده های آموزش زبان انگلیسی: ترندها تکنولوژی ها نوآوری های نوظهور دگرگون کننده وتاثیرات وکاربردهای آنها بر نظام آموزش زبان انگلیسی ایران تا سال ۲۰۳۰
-استاد داور
-
تجزیه و تحلیل ژانر نگارش انتقادی با تاکید بر نقد کتاب
-استاد داور
-
تحلیل چندبعدی شکل گیری هویت مدرسان زبان در محیط انگلیسی به عنوان زبان خارجی افغانستان : جستاری کیفی از منظر جوامع کاری فرضی ، سرمایه گذاری فردی و سرمایه اجتماعی -فرهنگی
-استاد داور
-
مشارکت کاری معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و ارتباط آن با روحیه و رضایت شغلی آنها درکلاس های برخط انگلیسی : ادراکات ، علل و راه حل ها
-استاد داور
-
بررسی الگوی توانش تعاملی در مشارکت بین معلم و زبان آموز: با تمرکز بر کلاس های زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی حضوری، برخط، و مبتنی بر هوش مصنوعی
-استاد داور
-
آموزش زبان خارجی بر اساس ترازبانگی در میان مدرسین و زبان آموزان ایرانی با استفاده از مدل گارشیا: مطالعه ای بر محور ادراک
-استاد داور
-
تکنیک برنامه ریزی عصب شناختی زبانی وکاربرد آندر برطرف نمودن اثرات برچسب زنی منفی در بستر یادگیری انگلیسی
-استاد داور
-
ارزیابی شناختی زبان وکنکاشی در آزمون واژگان از طریق پردازش اسکن الکتریکی مغز ( ای ای جی ) تاثیر شخصیت و ضریب هوشی /عاطفی زبان آموزان انگلیسی
-استاد داور
-
بازی دیجیتال در پلتفرمهای آنالین: تأثیر آن بر انگیزه و یادگیری واژگان/گرامر زبانآموزان انگلیسی
-استاد داور