فهیمه معرفت
فعالیتها
-
تدوین مجموعه نیازهای انگلیسی برای اهداف دانشگاهی(EAP) مبتنی برشغل دانشجویان رشته های حوزه مدیریت و اقتصاد در ایران: روشی آمیخته
-استاد راهنما
-
حرکت های ژانر محور و نشانگرهای فراگفتمان تعاملی در بخش های بحث و نتیجه گیری پایان نامه های دو رشته آموزش زبان انگلیسی و آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
-استاد راهنما
-
بررسی وایی آزمونهای بداهه و محدود به زمان نگارش با رویکرد اجتماعی - شناختی
-استاد راهنما
-
فراتحلیلی از یادگیری مشارکتی و تاثیر آن بر موفقیت فراگیران غیر انگلیسی زبان در مهارت های ادراکی ، تولیدی و خرده مهارت های زبانی
-استاد راهنما
-
انگلیسی به عنوان زبان جهانی با اهداف چاپ مقالات : بررسی ویزگیهای زبانی و هویت محققان
-استاد راهنما
-
معضل اصالت یا تکرار در پایان نامه ها و رساله های زبان شناسی کاربردی مطالعه ی پردازش زبانهای طبیعی و دیدگاه اساتید راهنما
-استاد راهنما
-
آموزش دستور زبان با استفاده از یادگیری مبتنی بر داده: بررسی نظام مند محورهای تحقیق و پیش زمینه فراگیران در مقالات مجلات زبان شناسی کاربردی در طول یک دهه
-استاد راهنما
-
تحلیل گفتمان انتقادی در زبانشناسی کاربردی: مروری نظام مند بر چه کسی چه تحقیقی را چه زمانی و در چه مکانی انجام میدهد؟
-استاد راهنما
-
سرسختی فراگیران زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی در یادگیری زبان و خود-راهنماهای آینده: رویکردی پیشگویانه
-استاد راهنما
-
تحلیل ژانر بخش روش شناسی در مقاله های پژوهشی کمی ، کیفی و مختلط زبان شناسی کاربردی از منظر تحول ساختار و طول متن
-استاد راهنما
-
بررسی دیدگاه و مشغولیت دانش آموزان در ارتباط با آموزش مجازی کتب ویژن دوره متوسطه دوم
-استاد راهنما
-
تاثیر مدل امفتیکس بر مهارت نوشتار زبان آموزان زبان های بیگانه و دیدگاه آنها
-استاد راهنما
-
تجزیه و تحلیل ژانر نگارش انتقادی با تاکید بر نقد کتاب
-استاد راهنما
-
تحلیل مقابله ای پیکره محور موضع نویسنده در علوم نرم بر مبنای هویت نویسنده ، بومی بودن و جنسیت
-استاد راهنما
-
انگلیسی برای اهداف پژوهشی در جوامع غیر انگلیسی زبان : نگرش ها ، برداشت ها وچالش های پژوهشگران باسابقه و مبتدی
-استاد راهنما
-
عوامل استرس زای ادراک شده توسط معلمان ایرانی زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
سنتز روش شناختی در شیوه گزارش در تحقیقات کمی زبان دوم : مقایسه مجلات ایرانی و بین المللی در طول یک دهه
-استاد راهنما
-
آینده پژوهی آموزش زبان انگلیسی در ایران در عصر جهانی شدن: نگاهی بر اسناد بالادستی و دیدگاههای سیاست گذاران ، متخصصان ، و معلمان در مورد ابر روندها
-استاد مشاور
-
بررسی هویت فرهنگی زبان آموزان ایرانی
-استاد مشاور
-
تاثیر روش آموزش زبان تکلیف محور بر مهارت های تولیدی زبان آموزان در انگلیسی برای اهداف ویژه : ازتجزیه و تحلیل نیازها و تدریس تکلیف محور تا تجزیه و تحلیل تکلیف محور مواد آموزشی
-استاد مشاور
-
رفتار خود گزارش شده در برنامه ریزی مشترک و گروهی و عملکرد گفتاری زبان دوم با توجه به پیچیدگی شناختی فعالیت
-استاد مشاور
-
classroom assessment literacy: its status in EFL teacher education programs and sociocultural approach zo its development
-استاد مشاور
-
جایگاه و ساختار هویت زبان آموزان : تعامل وبلاگ محور و (باز)ساخت تدریجی هویت زبان آموزان ایرانی
-استاد مشاور
-
هویت محلی و جهانی،انگیزه یادگیری زبان دوم ، و جامعه زبانی فرضی زبان آموزان در بافت انگلیسی به عنوان زبان بین المللی
-استاد مشاور
-
استخراج سواد آکادمیک و شایستگی های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی با اهداف ویژه از دیدگاه بین المللی سازی آموزش عالی
-استاد مشاور
-
بررسی میان فرهنگی تطبیق و عدم تطبیق ادراک مدرسین و محصلین زبان انگلیسی بومی و غیر بومی از احترام-بی احترامی مدرسین نسبت به محصلین
-استاد مشاور
-
ارزشیابی زبان انگلیسی به عنوان زبان میانجی در آزمون های سرنوشت سازو آزمون هایی با تاثیرگذاری پایین :بررسی دیدگاههای سیاست گذاران،معلمان ومتخصصان آموزش زبان در مورد ارزیابی دامنه ها،ابعاد،چارچوب های مختلف نمره دهی و جهت گیری های آینده
-استاد مشاور
-
تاثیر ارزشیابی یادگیری محور بر نوشتار استدلالی زبان آموزان اندیشه ورز در مقابل زبان آموزان تکانشی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تکالیف ارزشیابی ، میزان مشارکت، ادراک، و بازخورد
-استاد مشاور
-
هویت معلم در فضای مجازی : توسعه هویت ارزیابی معلمان تازه کار و با تجربه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از طریق کار پوشه الکترونیکی و مباحثه و بلاگ
-استاد مشاور
-
teachers academic favoritism and students waning ......
-استاد مشاور
-
به کاربستن یادگیری تحولی از طریق نگارش خلاق در محیط یادگیری انگلیسی بعنوان زبان خارجی پیوند الفاظ و واژگان به مفاهیم جهان هستی
-استاد مشاور
-
دانش محتوایی آموزشی فناوری و یادگیری زبان به کمک موبایل : بررسی مراحل نگرانی ، ادراکات ، عملکرد و توسعه حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
-
به کارگیری آموزش کاربردی انتقادی در انگلیسی با اهداف چاپ مقالات پژوهشی برای مدرسان انگلیسی با اهداف تحصیلی در ایران ادراکات روشها و چالشها و راهکارهای چاپ مقالات
-استاد مشاور
-
مباحث هدایت شده توسط همکلاسی زبان آموز در مقابل مباحث هدایت شده توسط آموزگار و روانی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی :مطالعه تاثیرات ادراکات چالش ها وفرصت ها برای مشارکت یاد گیرنده در تعاملات کلاسی
-استاد مشاور
-
آینده های آموزش زبان انگلیسی: ترندها تکنولوژی ها نوآوری های نوظهور دگرگون کننده وتاثیرات وکاربردهای آنها بر نظام آموزش زبان انگلیسی ایران تا سال ۲۰۳۰
-استاد مشاور
-
تاثیرات شرایط آمادگی برای انجام تکلیف وماهیت تکلیف : بررسی اجرای تکلیف توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان دوم از منظر رویکردهای روانشناسی زبان و سرمایه گذاری شخصی
-استاد مشاور
-
اجرای مجازی و غیر مجازی نقشه های ذهنی در کلاس های زبان خارجی انگلیسی : دانش دستوری و انگیزه برای یادگیری
-استاد مشاور
-
اصالت ، از نظریه تا عمل: توسعه یک آموزش عملی و تحلیلی برای مهارت های تولیدی و تفکر انتقادی
-استاد مشاور
-
پیچیدگی زبانی و شمول لغوی در نوشتار انگلیسی بومی و غیر بومی : تحلیل پیکره ای در چکیده های مقالات پژوهشی زبانشناسی کاربردی
-استاد مشاور
-
بینش و دانش محتوایی تدریس معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در تدریس مهارت خواندن و درک مفاهیم
-استاد مشاور
-
آموزش نقادانه به عنوان روش توانمندسازی آموزش در بافت های انگلیسی به عنوان زبان خارجی : درک و باورهای معلمان
-استاد مشاور
-
آگاهی نسبت به گونه ی کلام و مهارت چکیده نویسی در دانشجویان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی : تاثیر بازخورد تصحیحی صریح و غیر صریح
-استاد مشاور
-
تحلیل چندبعدی شکل گیری هویت مدرسان زبان در محیط انگلیسی به عنوان زبان خارجی افغانستان : جستاری کیفی از منظر جوامع کاری فرضی ، سرمایه گذاری فردی و سرمایه اجتماعی -فرهنگی
-استاد مشاور
-
سرمایه گذاری معلمان در تهیه و تدوین مواد آموزشی زبان انگلیسی و اثرات ادراک شده ی آن بر حرفه ای گرایی آن ها
-استاد مشاور
-
تطابق و عدم تطابق باورها عادات و اعمال معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
بررسی نگارش وعملکرد معلمان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به تدریس انتقادی
-استاد مشاور
-
مدیریت نشخوار فکری و درک خواندن و خودکارآمدی خواندن در فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز برتأثیرات ، ادراک و چالشها
-استاد مشاور
-
تضمین کیفیت نوشتار در تکلیف دوم بخش نگارش آیلتس آکادمیک : بازنمایی و تاثیر تنوع واژگانی ، پیچیدگی واژگانی و درستی همایندها
-استاد مشاور
-
نقش انگیزه واکنش تعمقی تکانه ای و خطر پذیری در تولید و فهم کاربرد شناختی زبان آموزان ایرانی
-استاد مشاور
-
مطالعه ترازمانی نمادهای گفتمانی (عبارات نمایانگر تردید و یقین ) در بخش های چکیده و روش تحقیق مقالات رشته ی زبان شناسی کاربردی
-استاد مشاور
-
الگوهای شروع-پاسخ-ارزیابی/بازخورد در میان مدرسان زبان انگلیسی با اهداف پزشکی با مدارک تحصیلی مرتبط و نامرتبط به رشته زبان انگلیسی: مطالعه ای مبتنی بر گفتگوکاوی
-استاد مشاور
-
تدریس بدون برنامه در مقابل تدریس با برنامه: مطالعه تاثیر روش بدون مواد آموزشی و روش تکلیف-محور بر روانی گفتار، تمایل به برقراری ارتباط و استقلال انگلیسی آموزان سطح متوسط
-استاد مشاور
-
تحلیل آموزش سایه ای و بازتاب نابرابری در دبیرستان های دولتی دخترانه و پسرانه ی ایران تاثیر عوامل احتماعی فرهنگی و اقتصادی
-استاد مشاور
-
ازیابی کیفیت عملکرد معلم زبان دوم : باورها و معیارهای معلمان بومی و غیر بومی مبتدی و با تجربه
-استاد داور
-
بازیابی جام مقدس : کاوش سواد انتقادی در شیوه های آموزش انتقادی مربیان در کلاس های دیجیتال زبان انگلیسی در ایران
-استاد داور
-
اثر بخشی تکنیک های یادگیری برخط / آنلاین بر توانش نگارش رایانامه یا ایمیل در فراگیران انگلیسی برای اهداف ویژه
-استاد داور
-
نرم افزار انت کانک وتجزیه وتحلیل مقایسه ای حرکت ژانری واژگان تقویت کننده............
-استاد داور
-
مشاهدات کلاسهای بر خط و تاثیرات آنها بر شیوه های آموزشی کیفیت آموزش و توسعه حرفه ای معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد داور
-
آموزش شخصیت درامدی بر اموزش اجتماعی احساسی معلمین ونگرش آنها در محیط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
-استاد داور
-
سواد ارزشیابی دیجیتال کلاس محور : وضعیت کنونی و مسیرهای تغییر در دیدگاه ها و رویکرد های ارزشیابی معلمان در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد داور
-
درون به بیرون: تجربه ها وتفاوت های فردی از منظر طرح واره های ناسازگار اولیه چارچوب های ذهنی زبانی وهیجان های تحصیلی مثبت ومنفی فراگیران انگلیسی بعنوان زبان خارجی
-استاد داور
-
تربیت معلم اندیشه ورزانه ی فرایند محور در لحظات دشوار حین تدریس از طریق نقش آفرینی موقعیتی وشواهد ویدئویی وسناریو:تاثیرات آن بر تمرین های اندیشه ورزانه ومراقبتی معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی وتوسعه حرفه ای ایشان
-استاد داور
-
ترویج آموزش دیجیتال انتقادی در بافت های متداول آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی : سهم تکنولوژی به عنوان ابزاری با قابلیت تغییر در دوره های آنلاین
-استاد داور
-
صدای نویسنده در قسمت بحث مقالات نوشته شده توسط نویسندگان ایرانی و غیر ایرانی در مجلات زبان شناسی کاربردی: رویکردی ژانر محور مبتنی بر تحلیل پیکره
-استاد داور
-
رویکرد هوش مصنوعی وکاربرد آن در ارزیابی خوانش پذیری متن : کنکاشی در کتاب های آموزشی انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد داور
-
اختلال های یادگیری مبتنی بر زبان و مناسب سازی محتوای آموزشی برای دانش آموزان مبتدی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی چهارچوب انطباق محتوا بر پایه ی رویکرد اورتون-گلینگهام
-استاد داور
-
مشارکت کاری معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و ارتباط آن با روحیه و رضایت شغلی آنها درکلاس های برخط انگلیسی : ادراکات ، علل و راه حل ها
-استاد داور
-
: آگاهی وتولید طرح واره های منظورشناسانه فرهنگی در فراگیران ایرانی زبان انگلیسی : تاثیر آموزش صریح در مقابل ضمنی
-استاد داور
-
بکارگیری پداگوژی انتقادی عملیاتی در اموزش زبان انکلیسی اصول کاربردها و ادراکات معلمان و زبان اموزان
-استاد داور
-
شفافیت در منظورشناسی زبان از دیدگاه آداب و رسوم در کتابهای جهانی آموزش زبان انگلیسی: با تمرکز بر ادراک معلمان زبان
-استاد داور
-
تجزیه و تحلیل پیکره ای انگلیسی تخصصی مهندسی برق بر مبنای لغات و اصطلاحات
-استاد داور
-
تغییر هویت فردی و اجتماعی زبان اموزان زبان های عربی و فرانسوی و چینی در مقایسه با زبان اموزان انگلیسی در ایران
-استاد داور