معصومه استاجی
فعالیتها
-
خود تنظیمی عاطفی معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی:بررسی آگاهی توسعه اجزا وراهبردها
-استاد راهنما
-
تاثیر ارزشیابی یادگیری محور بر نوشتار استدلالی زبان آموزان اندیشه ورز در مقابل زبان آموزان تکانشی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تکالیف ارزشیابی ، میزان مشارکت، ادراک، و بازخورد
-استاد راهنما
-
هویت معلم در فضای مجازی : توسعه هویت ارزیابی معلمان تازه کار و با تجربه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از طریق کار پوشه الکترونیکی و مباحثه و بلاگ
-استاد راهنما
-
تمرین های بازتابی مربی معلمان از طریق طرح درس تدریس خرد و رخدادهای انتقادی : تاثیرات بر ادراک ، تمرین های بازتابی، و کارامدی گروهی معلمان پیش از خدمت انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد راهنما
-
تعاملات کلاسی از طریق آموزش تکلیف محور زبان دوم : نمود شروع ، پاسخ ،و بازخورد و راهبردهای مشارکتی و تکیه گاه سازی آموزشی مدرسان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد راهنما
-
۹۶۱۲۸۳۱۱۳۰
-استاد راهنما
-
توانش عبارت پردازی : نمودها در عملکرد نگارشی آزمون دهندگان در تکلیف دوم نگارش آزمون آیلتس ، مهارت زبانی و ادراکشان
-استاد راهنما
-
بررسی دیدگاه و تجربیات معلمان نو آموز و با تجربه پیرامون کلیشه های آموزشی و تاثیرات آن بر پیشرفت حرفه ای آنها
-استاد راهنما
-
تاثیرات مشاوره تعلیمی مجازی تدریس زبان دوم از طریق ارزیابی کارپوشه مجازی بر هویت حرفه ای معلمان قبل از خدمت زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
بررسی مهارت همایند گفتاری آزمون دهندگان در بخش گفتاری آزمون ایلتس : درستی ، پیچیدگی و فصاحت
-استاد راهنما
-
دانش محتوایی آموزشی فناوری و یادگیری زبان به کمک موبایل : بررسی مراحل نگرانی ، ادراکات ، عملکرد و توسعه حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد راهنما
-
راهکارهای ارزشیابی تکوینی مبتنی بر شبکه و مبتنی بر غیر شبکه و تاثیر آنها بر خود – باز خورد گرایی و عملکرد نوشتاری یادگیرندگان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد راهنما
-
مشاهدات کلاسهای بر خط و تاثیرات آنها بر شیوه های آموزشی کیفیت آموزش و توسعه حرفه ای معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد راهنما
-
به کارگیری آموزش کاربردی انتقادی در انگلیسی با اهداف چاپ مقالات پژوهشی برای مدرسان انگلیسی با اهداف تحصیلی در ایران ادراکات روشها و چالشها و راهکارهای چاپ مقالات
-استاد راهنما
-
اجرای دوره ارزشیابی یادگیری- محور وتاثیرات آن برادراک و عملکرد درارزشیابی یادگیری-محورمشارکت کاری وتوسعه حرفه ای معلمان ایرانی تازه کار وباتجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی دیدگاه نظریه اجتماعی فرهنگی
-استاد راهنما
-
نویسندگی رویکردهای فلسفی وروش شناختی وموضوعات تحقیقاتی مقالات پژوهشی زبان شناسی کاربردی وضعیت کنونی وروندهای آینده
-استاد راهنما
-
سواد ارزشیابی دیجیتال کلاس محور : وضعیت کنونی و مسیرهای تغییر در دیدگاه ها و رویکرد های ارزشیابی معلمان در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
تبیین تعارض های هویتی معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی از دیدگاه استحقاق معلم ، عاملیت و سازگاری شغلی : بررسی عناصر دیدگاه ها ، روابط و قدرت پیش بینی
-استاد راهنما
-
دانش ارزشیابی زبان: بررسی ادراک، نیازها، چالش ها، و نقش حوزه های دانشی مختلف و دوره های آموزشی توسعه ی حرفه ای معلمان ایرانی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد راهنما
-
تربیت معلم اندیشه ورزانه ی فرایند محور در لحظات دشوار حین تدریس از طریق نقش آفرینی موقعیتی وشواهد ویدئویی وسناریو:تاثیرات آن بر تمرین های اندیشه ورزانه ومراقبتی معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی وتوسعه حرفه ای ایشان
-استاد راهنما
-
پیچیدگی زبانی و شمول لغوی در نوشتار انگلیسی بومی و غیر بومی : تحلیل پیکره ای در چکیده های مقالات پژوهشی زبانشناسی کاربردی
-استاد راهنما
-
مشارکت کاری معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و ارتباط آن با روحیه و رضایت شغلی آنها درکلاس های برخط انگلیسی : ادراکات ، علل و راه حل ها
-استاد راهنما
-
تضمین کیفیت نوشتار در تکلیف دوم بخش نگارش آیلتس آکادمیک : بازنمایی و تاثیر تنوع واژگانی ، پیچیدگی واژگانی و درستی همایندها
-استاد راهنما
-
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز: نقش سطح بسندگی زبان فارسی
-استاد راهنما
-
اجرای ابعاد عدالت کلاسی ازطریق آموزش صریح : بررسی هر گونه مغایرت در ادراک و عملکرد های معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
طراحی، پیاده سازی و اعتبارسنجی آزمون انطباقی رایانه ای دانش واژه های دانشگاهی زبان فارسی
-استاد راهنما
-
شکل دهی مجدد سواد دیجیتالی از طریق آموزش صریح: ابزاری برای توانمند سازی ادراک معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و توسعه حرفه ای آنها
-استاد راهنما
-
بررسی الگوی توانش تعاملی در مشارکت بین معلم و زبان آموز: با تمرکز بر کلاس های زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی حضوری، برخط، و مبتنی بر هوش مصنوعی
-استاد راهنما
-
اثربخشی رویکرد تعاملی به ارزیابی پویا در ارتقا توانش تعاملی: الگوهای تعامل ، ادراک و تمایل به برقراری ارتباط دریادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد راهنما
-
اجرای بازخورد اصلاحی شفاهی از طریق یک دوره برخط آیلتس و تاثیر آن بر ادراک ، عملکرد ، و کیفیت نوشتار آزمودنی های آزمون آزمایشی تکلیف دوم بخش نوشتار آیلتس
-استاد راهنما
-
Teacher Educators’ Feedback Practices Through Scenario-based andVideo-basedFeedback Environments: Effects on Novice and Experienced EFL Teachers’Feedback Competence
-استاد راهنما
-
بررسی چند لایه ای مهارت های فناورانه و آموزشی معلمان ایرانی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در فراهم آوردن بازخورد اصلاحی رایانه محور در دوره های آموزشی بر خط
-استاد راهنما
-
میانجی گری شخصی سازی شده و تاثیر آن بر عملکرد نوشتار آزمودنی های ایلتس ایرانی: بررسی اشتباهات مکرر، معیار های چالش برانگیز، و راهکارهای مقابله در تکلیف دو نوشتار
-استاد راهنما
-
بررسی اثربخشی برنامه کاربردی موبایل و اصطلاحات بهعنوان ابزاری جهت افزایش یادگیری
-استاد راهنما
-
دلزدگی حالتی و راهبردهای مقابله ای معلمان ایرانی تازه کار و باتجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در کلاس های برخط : تاثیرات بر خودکارامدی معلمان
-استاد راهنما
-
بازیابی جام مقدس : کاوش سواد انتقادی در شیوه های آموزش انتقادی مربیان در کلاس های دیجیتال زبان انگلیسی در ایران
-استاد مشاور
-
تطابق شناخت دستور زبان درک شده مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و عملکردشان در کلاس
-استاد مشاور
-
کارآمدی مدل کلاس وارونه بر روی تفکر نقادانه خود آموزی وتعهد زبان آموزان ایرانی در سطح متوسط بررسی ادراک معلمان و زبان آموزان
-استاد مشاور
-
حرکت های ژانر محور و نشانگرهای فراگفتمان تعاملی در بخش های بحث و نتیجه گیری پایان نامه های دو رشته آموزش زبان انگلیسی و آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
-استاد مشاور
-
رفتار خود گزارش شده در برنامه ریزی مشترک و گروهی و عملکرد گفتاری زبان دوم با توجه به پیچیدگی شناختی فعالیت
-استاد مشاور
-
تکیه گاه سازی آموزشی در تعاملات معلم و زبان آموز : بررسی الگوهای احتمالی ، محو و انتقال مسئولیت در معلمان تازه کار و باتجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
-
توانش ارتباطی فراگیران زبان انگلیسی بررسی ساختار ورشد تکوینی(میکروژنتیکی) خرد آن بر اساس جنسیت و تجربه یادگیری
-استاد مشاور
-
هویت مشترک پویا وهم افزای زبان آموزان دربافتهای تلفیقیوابزاری آموزش زبان
-استاد مشاور
-
آموزش معکوس انگلیسی برای اهداف ویژه : حاشیه نویسی رمزگردانی شده در مقابل حاشیه نویسی زبان دوم و تاثیر آنها بر یادگیری و یادسپاری لغات دانشجویان انگلیسی برای اهداف ویژه
-استاد مشاور
-
مدل آنالماتیک:آموزش ژانر-محور از طریق واقعیت مجازی افزوده برای آموزش توانایی نوشتار بعنوان کوششی برای دانشگاه نسل چهارم
-استاد مشاور
-
بهبود متن از طریق فنون برابر نهاده یادگیری ویادآوری همنشینی واژگان زبان دوم فراگیرندگان ایرانی
-استاد مشاور
-
آموزش شخصیت درامدی بر اموزش اجتماعی احساسی معلمین ونگرش آنها در محیط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
-استاد مشاور
-
انصاف در نمره دهی در ارزیابی کلاس های آنلاین : بررسی ادراکات و عملکرد معلم ها
-استاد مشاور
-
مقاومت دانش آموزان در کلاس نسبت به یادگیری انگلیسی بعنوان یک زبان خارجی..................
-استاد مشاور
-
Politeness/Impoliteness Enacted in Language Classrooms: From Metapragmatic Negotiation in Twitter Conflicts to Classroom Instruction by the English Language Teacher
-استاد مشاور
-
بکارگیری پداگوژی انتقادی عملیاتی در اموزش زبان انکلیسی اصول کاربردها و ادراکات معلمان و زبان اموزان
-استاد مشاور
-
درک فراگیران زبان انگلیسی از فعالیت های ثبت مساله و ارزیابی پویای برخط در کلاس های گفت و شنود
-استاد مشاور
-
ادغام خلاقیت در کلاس های درس زبان انگلیسی : تاثیر کتاب های بین المللی آموزش زبان انگلیسی بر ظرفیت خلاق زبان آموزان
-استاد مشاور
-
آموزش فعالیت-محور و عملکرد شناختی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی:تاثیرات، ادراکات و چالش ها
-استاد مشاور
-
تاثیر فعالیت های شکاف اطلاعاتی شکاف استدلالی و نظری بر پیشرفت منظورشناختی
-استاد مشاور
-
بررسی دوجانبه عملکرد و دیدگاه معلمان زبان ایرانی نسبت به استراتژی های روش خود تنظیم گردانی از لحاظ جنسیت و سابقه تدریس
-استاد مشاور
-
مربیگری همتا و خودارزیابی از صحبت معلم به منظور تصمیم گیری و استدلال اموزشی : روشی برای بهبود پیشرفت حرفه ای خودراهبرانه و میانجی گرانه معلمان تازه کار زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
-
نظریه ی برچسب زنی و یادگیری زبان قومیت ها : مطالعه برچسب های غیر اداری بر توانایی تعامل قوم های اقلیت و اکثریت در کلاس های آنلاین ایرانی ها
-استاد مشاور
-
تاثیر اموزش های ورود محور و اموزش های تولید محور ازطریق تمرین های شناختی و ادراکی بر روی مهارت های گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
بازساختگی هویتی در ارتباطات میان فرهنگی : مطالعه موردی مهاجران ایرانی در کانادا
-استاد مشاور
-
گفتمان انگیزشی-حمایتی معلمان وتاثیرات آن در اضطراب تمایل برای برقراری ارتباط..................
-استاد مشاور
-
آموزش زبان خارجی بر اساس ترازبانگی در میان مدرسین و زبان آموزان ایرانی با استفاده از مدل گارشیا: مطالعه ای بر محور ادراک
-استاد مشاور
-
به کاربستن یادگیری تحولی از طریق نگارش خلاق در محیط یادگیری انگلیسی بعنوان زبان خارجی پیوند الفاظ و واژگان به مفاهیم جهان هستی
-استاد داور
-
آینده های آموزش زبان انگلیسی: ترندها تکنولوژی ها نوآوری های نوظهور دگرگون کننده وتاثیرات وکاربردهای آنها بر نظام آموزش زبان انگلیسی ایران تا سال ۲۰۳۰
-استاد داور
-
تحلیل آموزش سایه ای و بازتاب نابرابری در دبیرستان های دولتی دخترانه و پسرانه ی ایران تاثیر عوامل احتماعی فرهنگی و اقتصادی
-استاد داور