×
تنظیمات ویجت
صفحه اصلی دانشگاه
ارتباط با دانشگاه
مرکز مدیریت آموزشهای تخصصی آزاد
Toggle navigation
معرفی دانشکده
تاریخچه دانشکده
گروه های آموزشی
معرفی واحد های دانشکده
رؤسای دانشکده از آغاز تا کنون
اعضای دانشکده
ریاست دانشکده
معاونین دانشکده
مدیر گروه های دانشکده
اعضای هیات علمی
کارکنان دانشکده
خدمات آموزشی
قوانین و مقررات آموزشی مقطع کارشناسی
فرم ها
آیین نامه ها و بخشنامه ها
کارکنان اداره آموزش
خدمات پژوهشی
کتابخانه
فصلنامه ها
فعالیت های پژوهشی دانشکده
فرم های پژوهشی
پایان نامه ها
کارکنان پژوهش
خدمات الکترونیک
سامانه آموزشی
سامانه نشریات
سامانه اتوماسیون اداری
سامانه اتوماسیون خوابگاهها
سامانه اتوماسیون تغذیه
کتابخانه دیجیتال
سامانه پژوهشی استادان
مرکز چاپ و انتشارات
کانکشن VPN
خدمات امور دانشجویی
مشاوره
فرم های دانشجویی
آئین نامه ها
پزشک
واحدهای مستقر در دانشکده
انجمن های علمی دانشجویی
انجمن زبانشناسی
نشریه گزاره
سامانه آزمون زبان خارجه
ارتباط با دانشکده
بهزاد نزاکت گو
رتبه علمی:
دانشیار
آدرس اینترنتی
آخرین بهروزرسانی
۲۹ بهمن ۱۴۰۳
اطلاعات تماس
ایمیل :
bnezakatgoo@atu.ac.ir
برای کپی کردن کلیک کنید
فعالیتها
1
پایاننامهها
استاد راهنما
باورهای معلمان در مورد تدریس و ارزشیابی واژگان و شیوه های آموزشی آنها : مورد پژوهی جمعی معلمان زبان انگلیسی کم تجربه و پرتجربه
-استاد راهنما
وضعیت موجود دانش محتوی آموزشی در برنامه آموزش معلمان زبان انگلیسی در ایران-ادراکات دانشجو- معلمان ومربیان تربیت معلم
-استاد راهنما
تاثیر تطبیقی مدل های آمرانه در برابر مدل های تسهیلی میانجی مجازی بر روی پیشرفت اجزای گفتار زبان دوم دانش آموزان ایرانی ، اضطراب در گفتار و خود کارآمدی در صحبت کردن
-استاد راهنما
تاثیر ارزیابی حساسیت بین فرهنگی معلمان زبان خارجی (انگلیسی) بر موفقیت حرفه ای آنها : پژوهشی ترکیبی
-استاد راهنما
بهبود متن از طریق فنون برابر نهاده یادگیری ویادآوری همنشینی واژگان زبان دوم فراگیرندگان ایرانی
-استاد راهنما
Representations of Phrasal Verbs Employed by English for Business Purposes Writers Considering Semantic Senses and Syntactic Patterns
-استاد راهنما
ابزارهای کنفرانس تصویری و مزایا و معایب آنها: ادراک معلم ها و دانش آموزان نسبت به سامانه زوم
-استاد راهنما
برنامه ی کاربردی (اپلیکیشن) تلفن همراه تولیدشده ی بومی: کاربرد و تأثیر آن بر یادگیری گفتار/تلفظ زبان انگلیسی
-استاد راهنما
استاد مشاور
بارشناختی بسترهای الکترونیکی یادگیری زبان انگلیسی و خودارزیابی کاربران و فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تمرین خواندن و درک مطلب : باورها و چالش ها
-استاد مشاور
کاربرد مودل(سامانه مدیریت یادگیری) در آموزش ترکیبی زبان انگلیسی عمومی: تاثیر آن بر چارچوب ذهنی و خود مختاری دانش آموزان و عناصر تشکیل دهنده فرسودگی معلم
-استاد مشاور
آینده پژوهی آموزش زبان انگلیسی در ایران در عصر جهانی شدن: نگاهی بر اسناد بالادستی و دیدگاههای سیاست گذاران ، متخصصان ، و معلمان در مورد ابر روندها
-استاد مشاور
نمود صدای نویسنده در مقالات پژوهشی زبان شناسی کاربردی : یک مطالعه ترازمانی ، میان فرهنگی و پیکره محور
-استاد مشاور
بررسی مهارت همایند گفتاری آزمون دهندگان در بخش گفتاری آزمون ایلتس : درستی ، پیچیدگی و فصاحت
-استاد مشاور
هویت ملی و هویت مدرن فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی وکنکاشی در مطابقت آنها در ارتباط با انگیزه ی فراگیری زبان دوم
-استاد مشاور
اثر بخشی تکنیک های یادگیری برخط / آنلاین بر توانش نگارش رایانامه یا ایمیل در فراگیران انگلیسی برای اهداف ویژه
-استاد مشاور
بررسی تاثیر یادگیری مجازی بر روی فراگیری واژگان زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی : بکارگیری پلتفرم های خودکار و غیر خودکار
-استاد مشاور
کاستن فاصله بین خود واقعی و خود بایسته..................
-استاد مشاور
نرم افزار انت کانک وتجزیه وتحلیل مقایسه ای حرکت ژانری واژگان تقویت کننده............
-استاد مشاور
به کاربستن یادگیری تحولی از طریق نگارش خلاق در محیط یادگیری انگلیسی بعنوان زبان خارجی پیوند الفاظ و واژگان به مفاهیم جهان هستی
-استاد مشاور
راهکارهای ارزشیابی تکوینی مبتنی بر شبکه و مبتنی بر غیر شبکه و تاثیر آنها بر خود – باز خورد گرایی و عملکرد نوشتاری یادگیرندگان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
مشاهدات کلاسهای بر خط و تاثیرات آنها بر شیوه های آموزشی کیفیت آموزش و توسعه حرفه ای معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد مشاور
اجرای دوره ارزشیابی یادگیری- محور وتاثیرات آن برادراک و عملکرد درارزشیابی یادگیری-محورمشارکت کاری وتوسعه حرفه ای معلمان ایرانی تازه کار وباتجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی دیدگاه نظریه اجتماعی فرهنگی
-استاد مشاور
یادگیری زبان به کمک تلفن همراه ( مال ) وخودتنظیمی داوطلبان آیلتس : مطالعه ای مبتنی بر روش تحقیق آمیخته ی بسندگی زبان انگلیسی
-استاد مشاور
بکارگیری بریده های کوتاه (کلیپ) فیلم جهت یادگیری خرد (مایکرو) تلفظ در بافت انگلیسی بعنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
بررسی رضایت شغلی و فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی با توجه به نوع مدرسه و ویژگی های جمعیت شناختی
-استاد مشاور
راهبردهای فراشناختی درآموزش از راه دور انگلیسی به عنوان زبان خارجی..........
-استاد مشاور
گفتمان کلاس های آنلاین بزرگسالان: بررسی کدگزینی معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
آموزش دستور زبان با استفاده از یادگیری مبتنی بر داده: بررسی نظام مند محورهای تحقیق و پیش زمینه فراگیران در مقالات مجلات زبان شناسی کاربردی در طول یک دهه
-استاد مشاور
درون به بیرون: تجربه ها وتفاوت های فردی از منظر طرح واره های ناسازگار اولیه چارچوب های ذهنی زبانی وهیجان های تحصیلی مثبت ومنفی فراگیران انگلیسی بعنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
آگاهی منظور شناسی مجازی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تاثیر جلسات مجازی تعاملی به عنوان منبع
-استاد مشاور
بررسی نگرش دانشجویان زبان انگلیسی مونث نسبت به هویت جنسیتی و نابرابری جنسیتی در محیط دانشگاهی مختلط
-استاد مشاور
آینده های آموزش زبان انگلیسی: ترندها تکنولوژی ها نوآوری های نوظهور دگرگون کننده وتاثیرات وکاربردهای آنها بر نظام آموزش زبان انگلیسی ایران تا سال ۲۰۳۰
-استاد مشاور
بکارگیری ربات مکالمه محور متنی برای آموزش فردی: افزایش توانش منظورشناسی از طریق ارزیابی پویای رایانه ای در بافت آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد مشاور
استاد داور
فضای بینافرهنگی در آموزش زبان : شناخت و برنامه های سیاستگذاران ، تجانس بین شناخت و تدریس معلمان ، و تامل مشارکتی برای ایجاد آگاهی بینافرهنگ
-استاد داور
ازیابی کیفیت عملکرد معلم زبان دوم : باورها و معیارهای معلمان بومی و غیر بومی مبتدی و با تجربه
-استاد داور
بازیابی جام مقدس : کاوش سواد انتقادی در شیوه های آموزش انتقادی مربیان در کلاس های دیجیتال زبان انگلیسی در ایران
-استاد داور
تطابق شناخت دستور زبان درک شده مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و عملکردشان در کلاس
-استاد داور
کارآمدی مدل کلاس وارونه بر روی تفکر نقادانه خود آموزی وتعهد زبان آموزان ایرانی در سطح متوسط بررسی ادراک معلمان و زبان آموزان
-استاد داور
کنکاشی خود(قوم)نگارانه از تاثیر سلامت روان وتعلل ورزی بر عملکرد تحصیلی: مطالعه موردی در حوزه آموزش زبان انگلیسی
-استاد داور
خود تنظیمی عاطفی معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی:بررسی آگاهی توسعه اجزا وراهبردها
-استاد داور
بررسی برنامه های درسی انگلیسی برای اهداف شغلی وحرفه ای در دوره های آموزشی دانشگاههای پزشکی و پیراپزشکی : سود مندی وکار آمدی
-استاد داور
دانش محتوایی آموزشی فناوری و یادگیری زبان به کمک موبایل : بررسی مراحل نگرانی ، ادراکات ، عملکرد و توسعه حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد داور
به کارگیری آموزش کاربردی انتقادی در انگلیسی با اهداف چاپ مقالات پژوهشی برای مدرسان انگلیسی با اهداف تحصیلی در ایران ادراکات روشها و چالشها و راهکارهای چاپ مقالات
-استاد داور
مباحث هدایت شده توسط همکلاسی زبان آموز در مقابل مباحث هدایت شده توسط آموزگار و روانی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی :مطالعه تاثیرات ادراکات چالش ها وفرصت ها برای مشارکت یاد گیرنده در تعاملات کلاسی
-استاد داور
آموزش شخصیت درامدی بر اموزش اجتماعی احساسی معلمین ونگرش آنها در محیط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
-استاد داور
ذهنیت مدرسان زبان انگلیسی در مورد خلاقیت: بررسی همبستگی آن با سبک های آموزش، احساسات، و رضایت شغلی معلمان در محیط انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد داور
توانایی کاربردشناختی دیجیتال زبان آموزان در ارتباطات بینافرهنگی: آموزش استراتژی های مرتبط از طریق شبکه های اجتماعی
-استاد داور
نویسندگی رویکردهای فلسفی وروش شناختی وموضوعات تحقیقاتی مقالات پژوهشی زبان شناسی کاربردی وضعیت کنونی وروندهای آینده
-استاد داور
سواد ارزشیابی دیجیتال کلاس محور : وضعیت کنونی و مسیرهای تغییر در دیدگاه ها و رویکرد های ارزشیابی معلمان در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد داور
انصاف در نمره دهی در ارزیابی کلاس های آنلاین : بررسی ادراکات و عملکرد معلم ها
-استاد داور
تبیین تعارض های هویتی معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی از دیدگاه استحقاق معلم ، عاملیت و سازگاری شغلی : بررسی عناصر دیدگاه ها ، روابط و قدرت پیش بینی
-استاد داور
کاربرد یادگیری بازی –محور رایانشی و تاثیر آن بر فراگیری تک آواهای زبان انگلیسی توسط نوجوانان ایرانی
-استاد داور
بازخورد اصلاحی شفاهی از طریق درون داد در مقابل برون داد در تدریس دستور فعالیت محور
-استاد داور
دانش ارزشیابی زبان: بررسی ادراک، نیازها، چالش ها، و نقش حوزه های دانشی مختلف و دوره های آموزشی توسعه ی حرفه ای معلمان ایرانی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
-استاد داور
تربیت معلم اندیشه ورزانه ی فرایند محور در لحظات دشوار حین تدریس از طریق نقش آفرینی موقعیتی وشواهد ویدئویی وسناریو:تاثیرات آن بر تمرین های اندیشه ورزانه ومراقبتی معلمان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی وتوسعه حرفه ای ایشان
-استاد داور
ترویج آموزش دیجیتال انتقادی در بافت های متداول آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی : سهم تکنولوژی به عنوان ابزاری با قابلیت تغییر در دوره های آنلاین
-استاد داور
هوش مصنوعی و تهیه محتوا جهت تولید پادپخش (پادکست) دستورزبان: مطالعه مقایسه ای چت جی پی تی و گوگل بارد در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی
-استاد داور
مقاومت دانش آموزان در کلاس نسبت به یادگیری انگلیسی بعنوان یک زبان خارجی..................
-استاد داور
اخلاق حرفه ای در آموزش زبان انگلیسی :تاثیر برنامه درسی پنهان در آموزش اخلاق حرفه ای از منظر دانشجویان واساتید آموزش زبان انگلیسی
-استاد داور
گراف ارتباط افراد
Created with Highcharts 11.4.8