آرشیو اخبار

برگزاری مراسم هفته سرآمدی آموزش و نکوداشت اساتید و کارکنان نمونه

برگزاری مراسم هفته سرآمدی آموزش و نکوداشت اساتید و کارکنان نمونه گالری

مراسم گرامیداشت هفته سرآمدی آموزش و بزرگداشت مقام شامخ معلم روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هیئت رئیسه، اساتید و کارکنان دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی در راستای نکوداشت مدیرگروه‌ها، اساتید و کارکنان سرآمد و برگزیده در سالن شهید مطهری دانشکده ادبیات برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری کارگاه مسیر رشد و بلوغ شخصیت

برگزاری کارگاه مسیر رشد و بلوغ شخصیت گالری

به مناسبت هفته سرآمدی آموزش روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، کارگاه مسیر رشد و بلوغ شخصیت ویژه کارکنان در سالن شهید مطهری دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی برگزار گردید.

ادامه مطلب
جلسه شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده ادبیات

جلسه شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده ادبیات گالری

جلسه شورای آموزشی-پژوهشی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی در هفته سرآمدی آموزش با هدف بررسی وضعیت اجرای آزمون جامع مقطع دکتری و استماع نظرات و پیشنهادات اصلاحی در این زمینه با حضور هیئت رئیسه، مدیران محترم گروه‌های آموزشی و اساتید منتخب از گروه‌های آموزشی روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن شهید مطهری برگزار گردید و حاضرین در خصوص لزوم تغییرات در شیوه اجرای آزمون جامع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ادامه مطلب
تجمع جامعه دانشگاهی در حمایت از خیزش گسترده دانشگاهیان آمریکا

تجمع جامعه دانشگاهی در حمایت از خیزش گسترده دانشگاهیان آمریکا گالری

به گزارش روابط عمومی دانشکده، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجمع دانشگاهیان دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان در محکوم کردن فجایع رژیم خبیث صهیونیستی و حمایت از مردم بی دفاع غزه و حمایت از استادان و دانشجویان دانشگاه­‌های سراسر دنیا و همچنین محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان برگزار گردید. در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

ادامه مطلب
کارگاه های دانش افزایی به مناسبت هفته سرآمدی آموزش

کارگاه های دانش افزایی به مناسبت هفته سرآمدی آموزش

در راستای طرح منش استادی، مرکز توسعه و ارتقاء آموزش و یادگیری دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به مناسبت هفته سرآمدی آموزش، کارگاه‌های آموزشی و دانش افزایی برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان دکتری سراسر کشور برگزار می کند.

ادامه مطلب
نشست صمیمانه دانشجویان به مناسبت هفته آموزش

نشست صمیمانه دانشجویان به مناسبت هفته آموزش گالری

به مناسبت هفته آموزش، روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ نشست صمیمانه دانشجویان با حضور هیئت رئیسه، مدیران گروه، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی در سالن شهید عضدی برگزار گردید.

ادامه مطلب
نشست علمی «سعدی در چین و چین در آثار سعدی»

نشست علمی «سعدی در چین و چین در آثار سعدی» گالری

به همت گروه زبان و ادبیات فارسی و مرکز تحقیقات چین در دانشگاه علامه طباطبائی و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پکن به مناسبت روز و هفتۀ بزرگداشت سعدی شیرازی، نشست علمی «سعدی در چین و چین در آثار سعدی» با حضور دکتر حبیبی ریاست دانشکده، دکتر سعید حمیدیان، دکتر محمدامیر جلالی، دکتر محمود شالویی، دکتر کاوه خورابه و جمعی از اساتید و دانشجویان، روز دوشنبه مورخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن شهید مطهری دانشکده ادبیات برگزار گردید.

ادامه مطلب