سیدضیاءالدین تاج الدین کاوردی
فعالیتها
-
آینده پژوهی آموزش زبان انگلیسی در ایران در عصر جهانی شدن: نگاهی بر اسناد بالادستی و دیدگاههای سیاست گذاران ، متخصصان ، و معلمان در مورد ابر روندها
-استاد راهنما
-
فضای بینافرهنگی در آموزش زبان : شناخت و برنامه های سیاستگذاران ، تجانس بین شناخت و تدریس معلمان ، و تامل مشارکتی برای ایجاد آگاهی بینافرهنگ
-استاد راهنما
-
ازیابی کیفیت عملکرد معلم زبان دوم : باورها و معیارهای معلمان بومی و غیر بومی مبتدی و با تجربه
-استاد راهنما
-
classroom assessment literacy: its status in EFL teacher education programs and sociocultural approach zo its development
-استاد راهنما
-
جایگاه و ساختار هویت زبان آموزان : تعامل وبلاگ محور و (باز)ساخت تدریجی هویت زبان آموزان ایرانی
-استاد راهنما
-
هویت محلی و جهانی،انگیزه یادگیری زبان دوم ، و جامعه زبانی فرضی زبان آموزان در بافت انگلیسی به عنوان زبان بین المللی
-استاد راهنما
-
توانش ارتباطی فراگیران زبان انگلیسی بررسی ساختار ورشد تکوینی(میکروژنتیکی) خرد آن بر اساس جنسیت و تجربه یادگیری
-استاد راهنما
-
هویت مذهبی معلمان زبان انگلیسی : عناصر بنیادی ، نحوه بروز و پویایی تدریجی و راهبردهای حل تعارضات هویتی
-استاد راهنما
-
شناخت معلم های غیر بومی زبان انگلیسی از سنجش انتقادی زبان : سازه آن و تاثیر یک دوره تربیت معلم روی شناخت معلم ها
-استاد راهنما
-
هویت واقعی وآرمانی معلمان زبان غیر بومی بررسی ناحیه رشد هویت معلمان.......
-استاد راهنما
-
دوره آموزشی منظور شناسی برای معلمان زبان انگلیسی تاثیر دوره بر اگاهی منظور شناختی و راهبردهای تدریس آن
-استاد راهنما
-
بررسی نگرش دانشجویان زبان انگلیسی مونث نسبت به هویت جنسیتی و نابرابری جنسیتی در محیط دانشگاهی مختلط
-استاد راهنما
-
ارتقا آگاهی ارزیابی کاربردشناسی زبان آموزان: از ارزیابی زبان آموز محور به ارزیابی گروهی به کمک معلم در کنش کلامی امتناع
-استاد راهنما
-
فسیل شدگی منظور شناختی در زبان دوم بررسی جنبه های فسیل شده منظور شناختی تاثیر فعالیت های اموزشی
-استاد راهنما
-
توانش زبانی میان فرعنگی انتقادی تاثیر اموزش انتقادی توانش زبانی میان فرعنگی
-استاد راهنما
-
باورهای معلمان در مورد تدریس و ارزشیابی واژگان و شیوه های آموزشی آنها : مورد پژوهی جمعی معلمان زبان انگلیسی کم تجربه و پرتجربه
-استاد مشاور
-
بررسی وایی آزمونهای بداهه و محدود به زمان نگارش با رویکرد اجتماعی - شناختی
-استاد مشاور
-
بررسی میان فرهنگی تطبیق و عدم تطبیق ادراک مدرسین و محصلین زبان انگلیسی بومی و غیر بومی از احترام-بی احترامی مدرسین نسبت به محصلین
-استاد مشاور
-
ارزشیابی زبان انگلیسی به عنوان زبان میانجی در آزمون های سرنوشت سازو آزمون هایی با تاثیرگذاری پایین :بررسی دیدگاههای سیاست گذاران،معلمان ومتخصصان آموزش زبان در مورد ارزیابی دامنه ها،ابعاد،چارچوب های مختلف نمره دهی و جهت گیری های آینده
-استاد مشاور