برگزاری آزمون زبان دانشگاه و آغاز ثبت‌نام دوره‌ی آمادگی زبان تافل

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۳۷۵ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۱۶۶
مدیریت آموزش های آزاد دانشگاه در نظر دارد مرحله‌دوم آزمون آمادگی تافل و مرحلۀ سوم از سلسله دوره‌های آمادگی آزمون تافل را برگزار کند.
برگزاری آزمون زبان دانشگاه و آغاز ثبت‌نام دوره‌ی آمادگی زبان تافل

به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانیم مدیریت آموزش های آزاد دانشگاه در نظر دارد مرحله‌دوم آزمون آمادگی تافل  و مرحلۀ سوم از سلسله دوره‌های آمادگی آزمون تافل را برگزار کند. 

برگزاری آزمون زبان دانشگاه:

آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی در روز جمعه مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۶ در ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد. لذا کسانی که متقاضی شرکت در این آزمون هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شمارۀ (۸۸۸۸۰۹۹۳)   -  (۱۹-۸۸۷۷۰۰۱۱) داخلی ۳۰۶ تماس حاصل نمایند.

قابل ذکر است، هزینۀ شرکت در آزمون ۲۰۰.۰۰۰ تومان می باشد که برای دانشجویان علامه طباطبائی با ۲۰ درصد تخفیف ۱۶۰.۰۰۰ تومان می باشد.


 

ثبت‌نام دوره‌ی آمادگی زبان تافل:

مرحلۀ سوم از سلسله دوره های آمادگی آزمون تافل را از ۱۸ خرداد ماه (پنج شنبه) برگزار می‌گردد. قابل ذکر است این دوره به مدت ۸۰ ساعت، ۱۰ هفته، روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار خواهد شد. قبل از شروع دروه فراگیران باید در آزمون تعیین سطح شرکت نمایند. هم چنین، در پایان دوره به فراگیرانی که در طول دوره حضور مستمر و فعال داشته باشند ده نمره کلاسی علاوه بر نمرۀ کسب شده در آزمون پایانی تعلق خواهد گرفت.

هزینۀ دوره برای فراگیران آزاد ۸۸۰.۰۰۰ تومان و برای دانشجویان علامه طباطبائی با ۲۰ درصد تخفیف ۷۰۴.۰۰۰ تومان می باشد که باید نقداً به حساب دانشگاه واریز شود. هم چنین، در آزمون پایان دوره به فراگیرانی که حد نصاب نمرۀ قبولی (حداقل نمرۀ قبولی ۵۰ از ۱۰۰) را کسب نمایند مدرک زبان قابل قبول در دانشگاه علامه طباطبائی اعطا خواهد شد. شایان ذکر است، این مدرک برای دانشجویان دورۀ دکتری جهت دفاع از رساله مورد تأیید معاونت آموزشی دانشگاه می باشد.   

 

متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام، با شماره های (۸۸۸۸۰۹۹۳) -  (۱۹-۸۸۷۷۰۰۱۱ ) داخلی ۳۰۶ تماس حاصل نمایند.

آدرس: توانیر- میدان شهید عباس پور- خ نظامی گنجوی- پردیس تحصیلات تکمیلی خودگردان- مدیریت آموزش های آزاد- طبقۀ سوم


نظر شما :