گزارش تصویری

مراسم وداع و تجدید میثاق با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس

۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰ کد : ۲۴۱۰۷
تعداد بازدید:۱۷۶
به گزارش روابط عمومی، مراسم وداع و تجدید میثاق با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی با حضور دکتر محسن حبیبی ریاست محترم دانشکده، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کشوری، اعضای هیئت رئیسه دانشکده و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان در روز یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید.
مراسم وداع و تجدید میثاق با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس

در ابتدای مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کشوری و با حضور دکتر محسن حبیبی و اعضای هیئت رئیسه دانشکده و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان در نمازخانه شهید قاسم سلیمانی اقامه گردید و سپس حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کشوری توضیحاتی در خصوص برنامه وداع و بدرقه با پیکر مطهر شهید گمنام ارایه نمودند و جمعیت حاضر جهت استقبال از شهید گمنام به سمت درب ورودی دانشکده عزیمت نمودند.

با ورود پیکر مطهر شهید گمنام به دانشکده و تشییع آن توسط جامعه دانشگاهی، مارش نظامی توسط یگان موزیک نواخته شد و پیکر مطهر شهید گمنام را از محوطه دانشکده تا نمازخانه شهید قاسم سلیمانی دانشکده ادبیات همراهی نمودند و سپس جمیع دانشگاهیان با حضور پرشور و به یادماندنی و با اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام از ایشان استقبال نمودند. در این مراسم دانشگاهیان با آرمان‌های شهیدان عهد و پیمان دوباره بستند و بار دیگر وفاداری و عشق عمیق خود را به اهداف و آرمان شهیدان ابراز داشتند. در ادامه ذاکرین اهل بیت به ذکر مداحی و سینه‌زنی پرداختند و پس از مداحی، همراه با نواخته شدن مارش نظامی و ادای احترام جامعه دانشگاهی، پیکر مطهر شهید تا ماشین حامل آن بدرقه گردید و حضار با اشک چشم با قهرمان خود خداحافظی کردند.


نظر شما :