نشست صمیمانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با انجمن ها و تشکل های دانشجویی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی

۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۵ کد : ۲۴۰۴۳ فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۱۰۹
به گزارش روابط عمومی، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی، روز یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲ نشست صمیمانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با تشکل های دانشجویی و فعالین فرهنگی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی به منظور گفتگو و تبادل نظر و ارایه پیشنهادات و مسایل مختلف برگزار شد.
نشست صمیمانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با انجمن ها و تشکل های دانشجویی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی

نشست صمیمانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با تشکل های دانشجویی و فعالین فرهنگی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی با حضور دکتر محسن حبیبی رئیس دانشکده، دکتر محمدعلی اسلامی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر حسین میرزایی مدیر امور فرهنگی دانشگاه، دکتر محمدجواد نور احمدی مدیر امور اجتماعی دانشگاه، دکتر زهره قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشکده، آقای قلی پور رئیس امور عمومی دانشکده و اعضای انجمن های علمی، بسیج دانشجویی، انجمن مستقل، انجمن اسلامی، کانون مهدویت، کانون قرآن و عترت و کانون شعر و ادب به منظور گفتگو و تبادل نظر و ارایه پیشنهادات و مسایل مختلف برگزار شد.

در ابتدا دکتر حبیبی رئیس محترم دانشکده ضمن خوش آمدگویی به مهمانان از تلاش و زحمات دانشجویان تشکر و قدردانی کرد. سپس دکتر اسلامی ضمن آمادگی برای ارایه هر گونه کمک و مساعدت از تسهیل کارها برای اجرای برنامه ها خبر داد. در ادامه دبیر دبیران انجمن های علمی آقای صلح جو، نماینده انجمن مستقل آقای فرخی نژاد، نماینده بسیج آقای زینلی، نماینده انجمن اسلامی خانم رفیعی، نماینده کانون مهدویت خانم حاجی علی، نماینده قرآن و عترت خانم آزادی و نماینده کانون شعر و ادب آقای حزباوی هر یک دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را بیان نمودند و انتظارات و توقعات خود را از معاونت فرهنگی و اجتماعی و مسئولین ذیربط ابراز کردند و در پایان دکتر اسلامی و مدیران محترمشان نیز در مقام پاسخ برآمدند. بعد از پایان نشست نیز مدیران محترم و همراهانشان از اتاق های انجمن ها و اتاق کانون مهدویت و کانون قرآن و عترت بازدید کردند و قول مساعدت دادند که برخی اقلام موردنیاز برای تجهیز اتاق ها از جمله سیستم در اختیار ایشان قرار دهند.


نظر شما :